Dark Souls II: Premiera w marcu 2014 roku?

Dla zagorzałych miłośników gier, które nie "przechodzą się" same, lecz wręcz przeciwnie - potrafią stawić nie lada wyzwanie, druga odsłona ciepło przyjętej przez społeczność na całym świecie serii Dark Souls z pewnością jest jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji na liście zakupów.

Pomimo tego że twórcy marki oficjalnie jeszcze nie ogłosili nawet przypuszczalnej daty debiutu swojego nowego projektu to na horyzoncie pojawiła się pewna wskazówka, która być może pomoże chociaż trochę zaspokoić ciekawość fanów. Dokładnie chodzi tu o wielki baner na samej górze budynku LA Convention Center (miejsce największych targów w branży elektronicznej rozrywki - E3), który zauważyli dziennikarze serwisu All Game Beta.

Jak sami możecie zaobserwować poniżej na załączonym obrazku, oprócz tytułu gry Namco Bandai oraz grafik prezentujących postać głównego bohatera, widnieje także napis - marzec 2014, co daje nadzieję na to, że kontynuacja serii powinna pojawić się w okolicach marca przyszłego roku.

Reklama

To bardzo dobra wiadomość. Niestety, ani producent, ani wydawca gry jak do tej pory nie skomentowali zaistniałej sytuacji. Możliwe, że z potwierdzeniem powyższych doniesień chcą się wstrzymać do rozpoczęcia targów Electronic Expo. Gwoli przypomnienia, Dark Souls to duchowy następca niezwykle udanej gry pod tytułem Demon Souls, która ukazała się wyłącznie na platformie PlayStation 3.

Wypuszczając na rynek kontynuację, autorzy postawili zmienić także nazwę na Dark Souls - produkt ukazał się na rynku już nie tylko na konsoli Sony, ale także pozostałych sprzętach do grania, tj. Xboksie 360 oraz pecetach. Czy w związku z tym istnieje szansa na to, że Dark Souls II pojawi się zarówno na konsolach aktualnej generacji (PS3 i Xbox 360) oraz następnej (Xbox One, PlayStation 4)? Cóż, wydaje się, że na tę odpowiedź nie będziemy musieli długo czekać. Tegoroczne targi E3 rozpoczynają się już w przyszłym tygodniu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Dark Souls II | Namco Bandai | RPG
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy