A.I.L.A. - recenzja. Ten horror potrafi zaskoczyć

Człowiek w hełmie rzeczywistości wirtualnej na tle dużych, hipnotyzujących oczu o różnych kolorach, wtopionych w czerwone tło z siecią grafiki przypominającej neurony.
A.I.L.A.materiały prasowe

W skrócie

  • A.I.L.A. to horrorowa gra z elementami sztucznej inteligencji, która początkowo zachwyca klimatem i różnorodnością inspiracji, jednak w drugiej połowie traci na oryginalności i powtarza znane motywy.
  • System wyborów moralnych wpływa na zakończenie gry, a każdy scenariusz wprowadza unikalnych przeciwników, bronie i zagadki.
  • Niestety, rozgrywkę osłabiają problemy techniczne, spadki wydajności oraz mało satysfakcjonujący system walki.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Spis treści:

  1. Tester w szponach algorytmu
  2. Rezydencja zła i inne inspiracje
  3. Szermierka w cyfrowym kisielu
  4. Lewitujące krzesła
  5. A.I.L.A. - werdykt
  6. Dla kogo jest A.I.L.A.?
  7. Dla kogo nie jest ta gra?

Tester w szponach algorytmu

A.I.L.A.
A.I.L.A.materiały prasowe

Rezydencja zła i inne inspiracje

A.I.L.A.
A.I.L.A.materiały prasowe
A.I.L.A.
A.I.L.A.materiały prasowe

Szermierka w cyfrowym kisielu

A.I.L.A.
A.I.L.A.materiały prasowe

Lewitujące krzesła

A.I.L.A.
A.I.L.A.materiały prasowe

A.I.L.A. - werdykt

Dla kogo jest A.I.L.A.?

Dla kogo nie jest ta gra?

A.I.L.A.
Zalety
  • świetna, tajemnicza atmosfera w pierwszej połowie gry
  • intrygujący system wyborów moralnych
  • różnorodność lokacji i stylów rozgrywki
  • spora liczba nawiązań do klasyki gatunku
  • ładna oprawa graficzna i oświetlenie
Wady
  • rozczarowująca druga połowa fabuły
  • toporna walka wręcz i słabe projekty bossów
  • problemy z optymalizacją i spadki klatek
  • problemy techniczne
Ocena redakcji70/100
Marvel's Spider-Man 2 - ray tracing w akcji na konsoli PS5 ProINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?