Elden Ring na urządzeniach mobilnych? Projekt będzie inspirowany Genshin Impact

Popularność Genshin Impact dała najwyraźniej do myślenia Tencentowi. Chiński gigant zauważył teraz potencjał w Elden Ring i to z niego chce zrobić nową grę mobilną.

Dla nikogo nie będzie prawdopodobnie zaskoczeniem fakt, że Tencent ma udziały we FromSoftware. Jest to największa korporacja inwestycyjna na świecie, a ich udział w rynku gier wideo znany jest wszystkim od wielu lat. Tencent wspiera częścią swojego ogromnego budżetu liczne firmy, od tych pokroju Riot Games, aż po niedawną inwestycję w Techland

Według ostatniego raportu Reuters, Tencent planuje zrobić użytek ze swojego zakupu udziałów we FromSoftware. Elden Ring ma doczekać się darmowej wersji mobilnej, która zadebiutuje na smartfonach i znanego, chińskiego zwyczaju, będzie pełna mikrotransakcji. 

Reklama

Co ciekawe, wśród inspiracji nowej gry mobilnej Tencentu znajduje się Genshin Impact, jedna z największych aktualnie produkcji na świecie. HoYoverse stworzyło kurę znoszącą co roku złote jaja warte miliardy dolarów. Chociaż Honkai: Star Rail okazało się niedawno sporym sukcesem i pod pewnymi względami podobało się graczom nawet bardziej niż Genshin, to właśnie on pozostaje królem gier mobilnych. 

Trudno dziwić się w rezultacie, że Genshin Impact znajduje się wśród największych inspiracji mobilnego Elden Ring. Chiński gigant zapewne chciałby odnieść podobny sukces, a gra z otwartym światem od FromSoftware, która zyskała sobie sympatię wielu milionów graczy na całym świecie, wydaje się solidną bazą pod taką produkcję mobilną. 

Niestety na ten moment są to wciąż tylko plotki i nie dostaliśmy żadnego oficjalnego potwierdzenia od FromSoftware czy Tencent. Na szczęście fani Elden Ring mają już na co czekać, a ostatnie spekulacje sugerują, że dodatek Shadow of the Erdtree jest coraz bliżej. Zanim światło dzienne ujrzy więc gra mobilna, powinniśmy ograć pełnoprawne DLC

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: gry mobilne | Tencent | Genshin Impact | Elden Ring
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy