Ferrari wchodzi w branżę gier wideo. Zaskakujący owoc współpracy
Wszystko jest na dobrej drodze, by kolejna luksusowa marka samochodów połączyła swoje siły z Fortnite, kultową i wciąż cieszącą się niesłabnącą popularnością grą z gatunku battle royale. Co z tego wyjdzie?
Nie sposób zliczyć wszystkich współprac zrealizowanych przez Epic Games w zakresie rozwoju marki, która jest prawdziwym koniem pociągowym tego giganta. Chodzi oczywiście o słynnego Fortnite’a, gry, która od 2017 roku sukcesywnie przebijała się na sam szczyt zarówno w szeroko pojętym przemyśle gamingowym, jak i w masowej kulturze.
W Fortnite gościło już wiele gwiazd estrady, piłkarzy czy innych sportowców. Hit od Epic Games wchodził z kolaboracje ze światami seriali, raperami czy też mieszał się z uniwersami z innych znanych gier. Dość wspomnieć, że udało się doprowadzić do kolaboracji z Cyberpunkiem 2077, Avatarem, Mortal Kombat, Snoop Doggiem czy też wielokrotnie z Marvelem.
Teraz świat Fortnite połączy swoje siły z marką Ferrari. Chciałoby się powiedzieć - po raz kolejny, bowiem w 2021 roku doszło już do tego typu współpracy. Wówczas luksusowe auta od włoskiego producenta zagościły w uniwersum Fortnite. Gracze mogli usiąść za kierownicą supersamochodu Ferrari 296 GTB. Ogólnie mechanika aut po raz pierwszy zadebiutowała w grze w 2020 roku. Ferrari było pierwszą oficjalną i realną marką, jaką udało się wprowadzić do rzeczonej gamingowej produkcji.