Nadchodzą wyczekiwane premiery gier wideo. W tych tytułach zatopi się wielu!

Okres wakacyjny już dawno za nami. Wrzesień dostarczył na rynek wiele wyczekiwanych premier gamingowych. W pierwszej połowie października było podobnie. Wystarczy wspomnieć o tytułach takich jak: Assassin’s Creed: Mirage, Forza Motorsport czy Lords of the Fallen. Jak pod tym kątem zapowiada się druga połowa tego miesiąca?

Sonic Superstars

  • Data premiery: 17 października
  • Platformy: PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S

Sonic to już legendarna postać w branży gier wideo. Teraz za sprawą SEGI będziemy mogli ponownie wcielić się w superszybkiego charakterystycznego jeża. Nadchodzi Sonic Superstars, czyli nowa gra platformowa pełnymi garściami czerpiąca z klasyki gatunku... jak również do pierwszych odsłon Sonica.

W nowej produkcji na pochwałę zasługuje przede wszystkim odświeżona oprawa wizualna, która naprawdę może cieszyć oko. Ciekawą nowością jest także fakt, że prócz trybu solo, w Sonic Superstars zatopić będziemy mogli się w bliskimi w trybie kooperacyjnym, dedykowanym aż czterem graczom.

Reklama

Wizard with a Gun

  • Data premiery: 17 października
  • Platformy: PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Fani gier survivalowych już od dłuższego czasu ostrzą sobie apetyty na ten tytuł. Wizard with a Gun trafi na sklepowe półki dokładnie 17 października. Akcja gry ma miejsce w magicznej dziczy wypełnionej po brzegi niebezpieczeństwami i skrzętnie skrytymi tajemnicami. W tym przypadku mamy do czynienia z otwartym światem.

W grze możemy zbierać zasoby, modyfikować swoją broń finalnie po to, by dzielnie rozprawiać się z naszymi przeciwnikami. Podczas rozgrywki napotkamy wiele elementów znanych z klasycznych gier roguelike’owych. To co istotne, Wizard with a Gun oferuje zabawę dla jednego gracza, jak również tryb kooperacji.

Marvel’s Spider-Man 2

  • Data premiery: 20 października
  • Platformy: PlayStation 5

Kiedy po raz pierwszy Insomniac Games poinformowało o swoich planach dotyczących kontynuacji hitowego Spider-Mana, od razu wiadome było, że będziemy mieli do czynienia z jedną z najbardziej wyczekiwanych gier wideo.

Na szczęście do premiery sequela o człowieku-pająku zostało już bardzo nie wiele. Marvel’s Spider-Man 2 w ostatnich dniach wyciekł do sieci, jak to często bywa w przypadku tak dużych premier. Wstępne pobieranie dla wszystkich posiadaczy gry jest już dostępne na konsoli PlayStation 5. Prawdziwa zabawa rozpocznie się 20 października.

Cities: Skylines II

  • Data premiery: 24 października
  • Platformy: PC (konsole nowej generacji w 2024 roku)

Cities: Skylines to jeden z najwybitniejszych city builderów i jednocześnie bardzo ceniona gra strategiczno-ekonomiczna. Od oryginalnej odsłony studia Colossal Order minęło już jednak ponad 8 lat. Za kilka dni na światło dzienne wyjdzie kolejna odsłona serii w postaci Cities: Skylines II.

Ponownie wcielimy się w zarządcę miasta i przystąpimy do rozgrywki po to, by zbudować własną metropolię marzeń. Druga część cyklu ma zaoferować jeszcze więcej opcji i możliwości, przy okazji fundując graczom next-genową oprawę wizualną cieszącą oko jeszcze bardziej niż jedynka.

Cities: Skylines II zadebiutuje najpierw na platformie PC. W przyszłym roku deweloperzy planują wydać tę grę na konsolach nowej generacji. Opóźnienie związane jest z tym, iż twórcy chcą dopieścić produkt i wydać go w spełniającej oczekiwania jakości.

Alan Wake 2

  • Data premiery: 27 października
  • Platformy: PC, Xbox Series X/S, PlayStation 5

W samej końcówce października Remedy Entertainment zaprezentuje światu wyczekiwaną kontynuację gry Alan Wake, która w oryginale debiutowała w 2010 roku. Alan Wake 2 zadebiutuje na pecetach i konsolach najnowszej generacji. Zwiastuny z gry, które pojawiały się do tej pory w sieci, zdołały rozpalić entuzjazm wielu fanów serii.

Wiemy, że dwójka wniesie mięsistą rozgrywkę, obszerną fabułę wraz z porywającą i trzymającą w napięciu historią, a ponadto zaoferuje także next-genową grafikę. Sporą zagadką jest natomiast optymalizacja nadchodzącej gry na konsolach. Jeden z dyrektorów Remedy Entertainment w rozmowie IGN podzielił się największymi bolączkami, z jakimi zmagali się deweloperzy w procesie produkcyjnym. Więcej przeczytacie pod tym adresem.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy