Studio TeaserPlay podbija internet
Studio TeaserPlay zajmuje się odświeżanych legendarnych tytułów growych. "Renowacja" polega na tym, że firma ta pokazuje, jak by wyglądały gry sprzed lat na nowym silniku graficznym. W ostatnich miesiącach najpopularniejszym z nich jest oczywiście Unreal Engine 5 od Epic Games. Charakteryzuje się on dopracowaną warstwą graficzną na poziomie, jakiego jeszcze wcześniej świat gier wideo nie widział. Produkcje oparte na Unreal Engine 5 będą zawierały fotorealistyczny obraz, nawet często bardzo podobny do tego, jaki widzimy w filmach.
Eksperci jednak twierdzą, że na wykorzystanie pełnię możliwości silnika będziemy musieli poczekać do konsol nowej generacji. Obecne są jeszcze zbyt słabe pod względem wydajności, by mogły "uciągnąć" Unreal Engine 5 w pełnej krasie.
Studio TeaserPlay w przeszłości demonstrowało nowy silnik na trailerach takich legendarnych tytułów jak: GTA IV, GTA: Vice City, Need For Speed: Most Wanted czy Max Payne. Teraz swojej "wizualizacji" doczekał się remake Assassin’s Creeda z 2007 roku.
Assassin's Creed: Valhalla
Wyprodukowane przez twórców Assassin’s Creed IV Black Flag i Assassin’s Creed Origins, Ubisoft Montreal, Assassin’s Creed Valhalla zaprosi graczy do przeżycia sagi Eivora, zaciekłego wikińskiego łupieżcy, wychowanego na opowieściach o bitwach i chwale.








Nowe wydanie "Asasyna" robi wrażenie
Assassin's Creed to legendarna pozycja dla fanów zręcznościowej rozgrywki, niesamowitej historii inspirowanej prawdziwymi wydarzeniami ze średniowiecza. Produkcja od piętnastu lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Ubisoft wydał już dwanaście części oficjalnej serii. Pogłoski wskazują, że "jedynka" w przyszłym roku może doczekać się remake’u od Ubisoftu.
Studio "TeaserPlay" przygotowało fanowski trailer, który ma ukazać grę na silniku Unreal Engine. Trzeba przyznać, że jest to zupełnie inna gra, niż ta wydana w 2007 roku. Doskonałość grafiki zachwyciła wiele osób. Niewykluczone, że oficjalny remake będzie wyglądał w bardzo podobny sposób. Trudno jednak jak na razie wyrokować, na jakim silniku graficznym będzie skonstruowana ta pozycja.











