Indiana Jones i Wielki Krąg otrzyma wsparcie do ważnej funkcji!

Indiana Jones i Wielki Krąg to jedna z najgłośniejszych produkcji w ostatnich miesiącach. Tytuł, który został stworzony przez studio Machine Games podbił serca fanów "Indy’ego" i otrzymał wysokie oceny. Produkcja jednak boryka się z pewnymi kłopotami natury technicznej. Niedługo ma zostać udostępniona łatka usprawniająca grę. Wraz z nim do gry ma trafić wsparcie technologii znacznie poprawiającej optymalizację - mowa o DLSS.

DLSS ratunkiem dla bardziej wymagających produkcji

Technologia DLSS opracowana przez Nvidię jest znana graczom już od 2019 roku. Przedsiębiorstwo rozwija regularnie swoje dzieło, udoskonalając je z każdą kolejną wersją. Podczas targów Consumer Electronics Show w Las Vegas zaprezentowano czwartą generację DLSS. Jedną z największych nowości jest funkcja Multi-Frame Generation, która pozwala generować aż trzy dodatkowe klatki na każdą renderowaną klatkę. Według zapewnień ma to znacznie wpłynąć na wydajność.

Reklama

DLSS jest przeznaczony przede wszystkim dla słabszych jednostek komputerowych w celu poprawy komfortu grania w bardziej wymagające produkcje. Dzięki zastosowaniu tej technologii, gdy wybieramy w opcjach gry wideo niższą rozdzielczość, wyświetlany jest nam obraz w lepszej jakości i bez utraty klatek na sekundę. Jednym zastrzeżeniem jest fakt, że musimy posiadać w swoim sprzęcie kartę graficzną Nvidii z serii RTX. Teraz ogłoszono, że wsparcie dla DLSS otrzyma debiutujący w grudniu 2024 roku Indiana Jones i Wielki Krąg.

Indiana Jones z ważnym wsparciem!

Jak już wspomnieliśmy Indiana Jones i Wielki Krąg boryka się nadal z pewnymi kłopotami. Choć produkcja jest już dostępna na rynku od ponad dwóch miesięcy, to nie wszystkie błędy zostały rozwiązane. Dotyczą one m.in. zadań pobocznych, przez co gracze nie mogą czerpać odpowiednio dużej przyjemności z rozgrywki. Bethesda Softworks - wydawca produkcji ogłosił na swoich kontach w mediach społecznościowych, że w przyszłym tygodniu na serwery trafi już trzecia aktualizacja.

Oprócz deklaracji naprawienia bugów, firma ogłosiła wsparcie dla NVIDIA DLSS 4 z Multi-Frame Generation oraz DLSS Ray Reconstruction (technologia mająca na celu poprawę oświetlenia i cieni). Jest to świetna wiadomość dla graczy, którzy z powodu ograniczeń sprzętu nie mogą grać w najwyższej rozdzielczości i na wysokich ustawieniach graficznych. Szczegóły trzeciej aktualizacji mają zostać podane wraz z jej zaimplementowaniem w przyszłym tygodniu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Indiana Jones | Bethesda Softworks
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na