Reklama

Gry Activision w Game Passie mogą wpłynąć na zainteresowanie usługą Microsoftu

​Powraca temat Microsoftu i przyszłości Xbox Game Passa. Tym razem jest to spowodowane najnowszymi badaniami, które sugerują, że gry Activision w ofercie abonamentu mogą przyciągnąć do tej usługi wiele nowych osób.

Zakup Activision Blizzard przez Microsoft to jedna z najbardziej niespodziewanych informacji w historii naszej branży. Cały internet oszalał, a gracze zaczęli zastanawiać się, jak może to wpłynąć na rynek gier wideo. Wiele osób sugerowało, że wśród potencjalnych konsekwencji tego zakupu będzie poszerzenie oferty Xbox Game Passa.

Microsoft ma pod tym względem o tyle ciężki orzech do zgryzienia. Tytuły pokroju Overwatcha czy Starcrafta można oczywiście wrzucić od razu do Game Passa i uznać, że ktoś będzie regularnie opłacał usługę albo zdecyduje się po prostu na zakup gry i otrzyma ją na zawsze. Co jednak zrobić z Call of Duty, którego sprzedaż każdego roku biła kolejne rekordy? World of Warcraft ma z kolei oddzielną, wymaganą do gry subskrypcję.

Reklama

Podobne pytania zadał ostatnio badanym YouGov. Firma o gry Activision w Game Passie zapytała 1 200 dorosłych ze Stanów Zjednoczonych i 1200 z Wielkiej Brytanii. 48% posiadaczy Xboxa z Wielkiej Brytanii powiedziała, że rozważyłaby zakup Game Passa, gdyby trafiły do niego gry Activision. Tak samo na to pytanie odpowiedziało 29% posiadaczy PlayStation i 26% posiadaczy Nintendo lub PC.

W Stanach Zjednoczonych z kolei 43% graczy Xboxa, 42% graczy PC i 27% posiadaczy smartfonów zainteresowałoby się Game Passem, gdyby znalazły się w nim gry Activision. 19% graczy dodało również, że głównym powodem ich decyzji jest Call of Duty.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy