God of War Ragnarok ma wprowadzić znaczące zmiany do systemu walki
Jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku wreszcie otwiera się na graczy. Lead Combat Designerzy God of War Ragnarok zdradzili ostatnio, czego powinniśmy spodziewać się po nowym systemie walki.
God of War Ragnarok wciąż owiane jest tajemnicą. Przez długi czas krążyły plotki na temat samej daty premiery gry. W pewnym momencie myśleliśmy nawet, że debiutu nie doczekamy się jednak w tym roku. Ostatecznie Sony poinformowało jednak, że gra trafi do sprzedaży 9 listopada i powoli zaczynamy poznawać coraz więcej szczegółów ich kolejnego exclusive’a.
Najnowsze informacje pochodzą od Mihira Shetha i Denny’ego Yeha, dwóch lead combat designerów, którzy rozmawiali ostatnio z Game Informerem. Głównym tematem rozmowy był oczywiście system walki. Filozofią deweloperów było stworzenie angażującej rozgrywki z wieloma możliwościami.
Największą zmianą God of War Ragnarok w systemie walki ma być fakt, że nawet najmniejsze decyzje będą miały wpływ na nasze odczucia z rozgrywki. Dotyczy to przede wszystkim tego, jak Kratos posługuje się swoją bronią. W poprzedniej grze trójkąt na kontrolerze służył nam wyłącznie do przywoływania naszego topora. Jeżeli mieliśmy go już w ręku, całkowicie omijaliśmy ten przycisk.
Tymczasem w God of War Ragnarok trójką będzie źródłem specjalnego Weapon Signature Move. Posiadaną broń będziemy mogli naładować konkretnym żywiołem, a potem celnymi atakami wzmacniać jej siłę.
W asortymencie Kratosa pojawią się również dwie nowe tarcze. Jedna pozwoli parować i kontrować ataki, a druga będzie wyprowadzać silne ataki po zebraniu odpowiedniej ilości energii.