projektant

Artykuły (41)

  • Hecker krytykuje i przeprasza Wii

    • Poniedziałek, 12 marca 2007 (15:35)
    Projektant Chris Hecker podczas jednej z sesji Game Developers Conference 2007 niespodziewanie ujawnił zdziwienie możliwościami Wii i obraźliwie określił platformę Nintendo oraz Eiji...
    projektant
  • Piesek zagości w Fable 2

    • Poniedziałek, 12 marca 2007 (14:36)
    Peter Molyneux, projektant drugiej edycji popularnego RPG "Fable" ujawnił nowe, nieznane do tej pory opcje, które pojawią się w grze. Tytuł - poza zapowiadanym od miesięcy uprawieniem...
    pory, opcje, projektant, Peter
  • GDC: Nintendo bez niespodzianek

    GDC: Nintendo bez niespodzianek

    • Piątek, 9 marca 2007 (13:23)
    Shigeru Miyamoto, czołowy projektant Nintendo, wygłosił przemówienie w ramach Game Developers Conference 2007. Wbrew oczekiwaniom wielu obserwatorów nie zaprezentował żadnych...
    firmy, projektant
  • Ecko współpracuje z Human Head

    • Piątek, 23 lutego 2007 (12:53)
    Marc Ecko, znany projektant mody, dawniej artysta uprawiający sztukę grafitti, poinformował o podjęciu współpracy z zespołem deweloperskim Human Head Studios. Z wsparciem dewelopera...
  • Nowa gra ojca Ulima Online jeszcze w tym roku

    • Czwartek, 22 lutego 2007 (15:35)
    Prace nad jedną z najbardziej pomysłowych gier gatunku MMORPG zbliżają się ku końcowi - zapewnił legendarny projektant Richard Garriott. Deweloper m.in. "Ultima Online" chce jeszcze w tym...
  • Kojima i zabawa w podglądanie

    • Poniedziałek, 19 lutego 2007 (14:34)
    projektant, metal, zabawa
  • Kojima chce tworzyć na PC!

    • Środa, 24 stycznia 2007 (14:52)
    Ojciec serii "Metal Gear Solid" - znany japoński projektant gier Hideo Kojima, który zasłynął w ostatnich miesiącach z krytyki technologii graficznych high definition oraz traktowania...
    projektant, ojciec, metal
  • Carmack nie lubi Visty i PS3

    • Poniedziałek, 15 stycznia 2007 (12:19)
    Legendarny projektant ze studia deweloperskiego id Software udzielił obszernego wywiadu dla amerykańskiego miesięcznika Game Informer w którym podzielił się swoimi przemyśleniami odnośnie...
    Sony, studia, projektant
  • Nowi deweloperzy to szczęśliwe dranie

    • Wtorek, 19 grudnia 2006 (15:37)
    Peter Molyneux, legendarny projektant stojący na czele Lionhead Studios, pozytywnie ocenia udostępniony przez Microsoft zestaw narzędzi deweloperskich XNA, z którego mogą korzystać...
  • Niezależni deweloperzy wciąż są silni

    • Czwartek, 23 listopada 2006 (15:39)
    Ojciec serii kosmicznych symulatorów handlowych, legendarny projektant David Braben, przewiduje ponowny wzrost znaczenia niewielkich niezależnych zespołów deweloperskich, mimo bardziej...
  • Nie sposób zrozumieć deweloperów?

    • Wtorek, 7 listopada 2006 (13:43)
    Peter Molyneux, znany europejski projektant gier stojący na czele firmy Lionhead Studios, zwrócił w ostatnio udzielonym wywiadzie uwagę na poważną wadę związaną z tworzeniem...
  • Emocjonalne granie przyszłością

    • Środa, 18 października 2006 (12:19)
    Peter Molyneux, znany projektant kultowych gier, podczas przemówienia na konferencji poświeconej przyszłości branży rozrywkowej w Londynie stwierdził, że pozyskanie nowych odbiorców gier...
    przemówienia, projektant, Peter