Piesek zagości w Fable 2

Peter Molyneux, projektant drugiej edycji popularnego RPG "Fable" ujawnił nowe, nieznane do tej pory opcje, które pojawią się w grze. Tytuł - poza zapowiadanym od miesięcy uprawieniem miłości - ma pozwolić graczom na zabawę z wirtualnym pupilem.

Legendarny deweloper m.in. "Populous" i "Black & White" podczas Game Developers Conference 2007 zaprezentował nowe opcje "Fable 2". Celem nowej gry mam być zaskoczenie graczy przez "szczególne przeżycia".

Pośród emocji, jakich mamy doświadczać podczas zabawy, znajdą się podekscytowanie, strach, docenienie oraz miłość. Ostatnia z tych opcji ma pozwalać m.in. na uprawianie "niekonwencjonalnej miłości", zakochanie się i płodzenie dzieci z wieloma osobami przeciwnej lub tej samej płci oraz wybieranie seksu z zabezpieczeniami lub nie. Do tego, grając kobiecą postacią (wcześniej mogliśmy pokierować tylko losami mężczyzny - przyp. red.), będzie można zajść w ciążę, rodzić dzieci i wychowywać je.

Nowością w "Fable 2" ma być również opieka nad psem. Zwierzak będzie mógł reagować na nasze polecenia w czterech trybach: zwiadowcy, obrońcy, przewodnika i kompana.

Molyneux zdradził, że pies da nam dostęp do nowych misji i... lęków. Zabawny pupilek może bowiem okazać się także niezwykle śmiercionośnym stworzeniem. Poza tym gracze w nieokreślony bliżej sposób będą mogli spotykać się w towarzystwie swoich psów za pośrednictwem sieci na serwerach gry.

Ponadto deweloper chce, aby wszystkie przedmioty i lokacje, na jakie natrafimy w grze, nadawały się do sprzedaży. Gra będzie zawierać też dynamiczne regiony ulegające zmianom pod wpływem działań graczy.

"Fable 2" jest tworzone przez Lionhead Studios wyłącznie na konsolę Xbox 360.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pory | opcje | projektant | Peter
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy