Hell is Us - recenzja. A mogło być tak pięknie

Osoba ubrana w czarną kurtkę z kapturem i czapkę z daszkiem, niosąca zaawansowany technologicznie egzoszkielet oraz futurystyczną broń, na tle jasnego, industrialnego otoczenia.
Hell is Usmateriały prasowe

W skrócie

  • Hell is Us oferuje eksplorację bez mapy i wskaźników, jednak poziomy są na tyle czytelne, że brak nawigacji nie stanowi wyzwania.
  • Gra przyciąga świetną oprawą graficzną i klimatem, ale rozczarowuje skromnym bestiariuszem oraz prostymi zagadkami.
  • Mechaniki walki inspirowane są serią Souls, lecz powtarzalność przeciwników i zmarnowany potencjał eksploracji obniżają ocenę całości.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Hadea bez drogowskazów

Hell is Us
Hell is Usmateriały prasowe

Brak mapy? Nic nie szkodzi

Młoda kobieta otulona kocem siedzi w ciemnym pomieszczeniu, oświetlona małą lampą naftową, wokół rozrzucone są przedmioty, a obok niej leży bukiet sztucznych kwiatów.
Hell is Usmateriały prasowe

Soulsy w wersji light

Hell is Us
Hell is Usmateriały prasowe

Mechaniki ratują sytuację

Hell is Us
Hell is Usmateriały prasowe

Unreal Engine 5 w akcji

Hell is Us
Hell is Usmateriały prasowe

Trochę zabrakło

Hell is Us
Zalety
  • świetna atmosfera i kierunek artystyczny
  • zróżnicowane, zaskakujące lokacje
  • solidna oprawa graficzna (szczególnie jak na AA)
  • ciekawy system regeneracji przez kontry
  • pełna regulacja poziomu trudności
Wady
  • brak mapy nieszczególnie wpływa na rozgrywkę
  • zaledwie 10 typów przeciwników
  • banalne łamigłówki
  • powtarzalna ścieżka dźwiękowa
  • podziemne labirynty bywają męczące
Ocena redakcji70/100
Marvel's Spider-Man 2 - ray tracing w akcji na konsoli PS5 ProINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?