Warhammer 40,000: Darktide. Premiera na Xbox Series S/X opóźniona

Autorzy Warhammera 40,000: Darktide przyznają, że nie zdołali dotrzymać kroku oczekiwaniom graczy.

Fatshark, twórcy Warhammera 40,000: Darktide zdecydowali o opóźnieniu premiery sezonowej zawartości oraz wersji gry na konsole Xbox Series X/S. To efekt reakcji graczy na wersję pecetową. Gra pojawiła się na komputerach poprzez platformy Steam oraz Sklep Microsoft 30 listopada 2022 roku, natomiast wersja na Xboxy była planowana “niedługo potem".

Prezes Fatshark, Martin Wahlund wystosował do graczy oświadczenie, w którym napisał, że z jednej strony twórcy gry są dumni z tego, że mogli stworzyć grę, w którą grają miliony graczy, czyli zrealizować jeden z celów, który przyświecał procesowi rozwoju tego tytułu. Jednak z drugiej strony przyznał, że nie udało im się zrealizować oczekiwań graczy, którzy chcieli gry tak rozbudowanej, by przykuła ich do monitorów na tygodnie, a nie godziny.

Reklama

Przez ostatnich kilka tygodni, a nawet miesięcy, firma pracuje nad informacjami zwrotnymi od graczy. Autorzy planują dostarczyć między innymi kompletny system craftingu, bardziej wynagradzający postępy system rozwoju oraz usprawniać stabilność i optymalizację. To oznacza, że premiera zawartości sezonowej, jak również wersji na Xboxy zostaje oficjalnie opóźniona. Fatshark zawiesza również wypuszczenie przedmiotów kosmetycznych w wersji premium. Szef firmy stwierdził, że nie byłoby to w porządku, gdyby kontynuowano prace nad rozwojem monetyzacji i mikropłatności, jednocześnie ignorując feedback graczy, dotyczący znacznie ważniejszych kwestii.

Spośród blisko 60 tysięcy recenzji Warhammera 40,000: Darktide na Steam, obecnie dominują W większości negatywne". Gracze skarżą się między innymi na optymalizację, szarpiącą animację oraz wysokie wymagania sprzętowe.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy