W EVE Online można teraz grać… w 2D

EVE Online
EVE Onlinemateriały prasowe

Hazard w EVE Online zaskoczył graczy

Jeśli więc trochę się przyłożymy, możemy kupić PLEX za prawdziwe pieniądze, za ten PLEX kupić następnie ISK, a ISK wydać na kupony. To już hazard z wykorzystaniem prawdziwych pieniędzy i gracze od razu zareagowali prośbami, by móc wyłączyć sklepik. Twórcy przygotowali taką opcję.
Jeśli więc trochę się przyłożymy, możemy kupić PLEX za prawdziwe pieniądze, za ten PLEX kupić następnie ISK, a ISK wydać na kupony. To już hazard z wykorzystaniem prawdziwych pieniędzy i gracze od razu zareagowali prośbami, by móc wyłączyć sklepik. Twórcy przygotowali taką opcję.materiały prasowe
Tu kolejny zgrzyt: aby wystawiać się na HyperNet Relay, musimy posiadać odpowiednie zasoby HyperCore, nowego przedmiotu, w liczbie proporcjonalnej do liczby kuponów. HyperCore nabywamy natomiast za pomocą waluty PLEX, czyli tej droższej, powiązanej z prawdziwymi pieniędzmi...
Tu kolejny zgrzyt: aby wystawiać się na HyperNet Relay, musimy posiadać odpowiednie zasoby HyperCore, nowego przedmiotu, w liczbie proporcjonalnej do liczby kuponów. HyperCore nabywamy natomiast za pomocą waluty PLEX, czyli tej droższej, powiązanej z prawdziwymi pieniędzmi...materiały prasowe
Otóż osoba dysponując statkiem wartym sto miliardów ISK (to jakiś tysiąc dolarów) może poświęcić całe miesiące na znalezienie kupca. Teraz alternatywą jest wystawienie statku w HyperNet Relay i sprzedanie 512 kuponów. Kupony te będą znacznie tańsze, lecz sprzedający nadal zarobi całą kwotę.
Otóż osoba dysponując statkiem wartym sto miliardów ISK (to jakiś tysiąc dolarów) może poświęcić całe miesiące na znalezienie kupca. Teraz alternatywą jest wystawienie statku w HyperNet Relay i sprzedanie 512 kuponów. Kupony te będą znacznie tańsze, lecz sprzedający nadal zarobi całą kwotę.materiały prasowe
Oferta trwa trzy dni i losuje zwycięzcę tylko, jeśli sprzedane są wszystkie kupony. W przeciwnym przypadku sprzedający traci HyperCore, lecz odzyskuje przedmiot, a kupujący odzyskują koszt kuponów. Wygląda więc na to, że twórcy chcą zarobić bardziej na sprzedawcach.
Oferta trwa trzy dni i losuje zwycięzcę tylko, jeśli sprzedane są wszystkie kupony. W przeciwnym przypadku sprzedający traci HyperCore, lecz odzyskuje przedmiot, a kupujący odzyskują koszt kuponów. Wygląda więc na to, że twórcy chcą zarobić bardziej na sprzedawcach.materiały prasowe
Weźmy przykład statku Raven State Issue, jednego z najrzadszych modeli w grze. Stworzono jedynie cztery egzemplarze, w 2006 roku. Sprzęt jest tak rzadki, że nikt nie jest nawet w stanie określić, ile powinien kosztować. Jeden pojawił się w HyperNet Relay, z 512 kuponami po 8 miliardów ISK każdy.
Weźmy przykład statku Raven State Issue, jednego z najrzadszych modeli w grze. Stworzono jedynie cztery egzemplarze, w 2006 roku. Sprzęt jest tak rzadki, że nikt nie jest nawet w stanie określić, ile powinien kosztować. Jeden pojawił się w HyperNet Relay, z 512 kuponami po 8 miliardów ISK każdy.materiały prasowe
Jak wyjaśniają deweloperzy, jednym z celów stojących za HyperNet Relay jest rozruszanie nieco rynku najrzadszych przedmiotów, takich jak szalenie rzadkie statki, skórki na nie, unikatowe schematy i tak dalej, warte niekiedy setki miliardów ISK. W jaki sposób?
Jak wyjaśniają deweloperzy, jednym z celów stojących za HyperNet Relay jest rozruszanie nieco rynku najrzadszych przedmiotów, takich jak szalenie rzadkie statki, skórki na nie, unikatowe schematy i tak dalej, warte niekiedy setki miliardów ISK. W jaki sposób?materiały prasowe
Łącznie dawało to 4 biliony ISK, a więc równowartość 37-51 tysięcy dolarów. Kupony zaczęły szybko znikać, ale tempo ich sprzedaży równie błyskawicznie zamarło. Oferta zakończyła się z 317 kuponami w ofercie, więc nie wyłoniono zwycięzcy. Sprzedawca stracił 591671 HyperCore. Sukces?
Łącznie dawało to 4 biliony ISK, a więc równowartość 37-51 tysięcy dolarów. Kupony zaczęły szybko znikać, ale tempo ich sprzedaży równie błyskawicznie zamarło. Oferta zakończyła się z 317 kuponami w ofercie, więc nie wyłoniono zwycięzcy. Sprzedawca stracił 591671 HyperCore. Sukces? materiały prasowe
Gdy wszystkie dostępne kupony zostaną wykupione, odbywa się losowanie, wskazujące jednego zwycięzcę. Wydajemy wyłącznie wirtualną walutę i mamy szansę na zdobycie cennego przedmiotu, statku, skórki i tak dalej często za ułamek jego rzeczywistej wartości. O ile się poszczęści.
Gdy wszystkie dostępne kupony zostaną wykupione, odbywa się losowanie, wskazujące jednego zwycięzcę. Wydajemy wyłącznie wirtualną walutę i mamy szansę na zdobycie cennego przedmiotu, statku, skórki i tak dalej często za ułamek jego rzeczywistej wartości. O ile się poszczęści.materiały prasowe
To definicja hazardu, lecz plus jest taki, że wydajemy walutę, która nie ma większej wartości w prawdziwym świecie i używana jest tylko w grze. To jednak nie do końca tak proste, bo za ISK (walutę) można też kupić PLEX (cenniejsza waluta), wymienialną choćby na subskrypcję do gry.
To definicja hazardu, lecz plus jest taki, że wydajemy walutę, która nie ma większej wartości w prawdziwym świecie i używana jest tylko w grze. To jednak nie do końca tak proste, bo za ISK (walutę) można też kupić PLEX (cenniejsza waluta), wymienialną choćby na subskrypcję do gry.materiały prasowe
Całość zapowiedziano w listopadzie, z jednoczesną publikacją na serwerach testowych. Całość działa bardzo podobnie do tego, co wcześniej tak chętnie banowano. Oglądamy dostępne przedmioty i jeśli jesteśmy którymś zainteresowany, kupujemy kupon (lub kilka - limitu nie ma).
Całość zapowiedziano w listopadzie, z jednoczesną publikacją na serwerach testowych. Całość działa bardzo podobnie do tego, co wcześniej tak chętnie banowano. Oglądamy dostępne przedmioty i jeśli jesteśmy którymś zainteresowany, kupujemy kupon (lub kilka - limitu nie ma).materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?