The Last of Us Part I na PC z kolejną aktualizacją. Lista zmian i poprawek
Naughty Dog ma bardzo pracowity czas w ostatnich dniach. Premiera The Last of Us Part I na pecetach nie poszła po myśli popularnego studia. Gracze narzekają na liczne problemy techniczne. Niektórzy nawet nie są w stanie nadal uruchomić gry. Produkcja otrzymała już drugą w krótkim czasie łatkę. Co zmienia?
The Last of Us po długim okresie wyczekiwania i zaliczonym poślizgu czasowym finalnie trafiło na sklepowe półki. Popularna produkcja napędzona dodatkowo fantastycznym serialem zrealizowanym przez HBO we współpracy Naughty Dog rozpaliła zapędy i wyobraźnie wielu.
Dość jednak powiedzieć, że premiera tego dzieła na pecetach, mówiąc eufemistycznie, nie była zbyt udana. Od samego początku graczom towarzyszą liczne crashe, ścinki w losowych momentach, spora liczba bugów, a co przy tym istotne - gra potrafi pochłaniać praktycznie maksymalne zasoby karty graficznej, procesora i pamięci RAM nawet najbardziej wydajnych komputerów.
Kilka godzin po oficjalnym debiucie Naughty Dog wprowadziło drobną łatkę mającą zażegnać najbardziej znane problemy. Okazało się, że pomogło to tylko częściowo. Wielu graczy nadal zmaga się z kłopotami, a niektórzy nadal (!) po kilku dniach od premiery nie mogą nawet uruchomić gry.
I tak oto kilka godzin temu deweloperzy zaimplementowali kolejny patch w wersji 1.0.1.6. Jak możemy wyczytać w opisie aktualizacji, dotyczy ona poprawy pamięci, wydajności i kilku innych aspektów: naprawiono awarię przy pierwszym uruchomieniu gry, zmniejszono rozmiar pamięci podręcznej oraz zwiększono pamięć strumieniowania animacji w celu poprawy działania cutscenek.
Jak podkreślają twórcy gry, nadal bacznie przyglądają się wszystkim problemom zgłaszanym przez graczy. Jeśli również TLOU Part I PC przysparza wam kłopotów, to spróbujcie pobrać nową aktualizację.