Erik Johnson z Valve Software w wywiadzie dla serwisu Gamespot powiedział, że zespół nie ma w planach wprowadzenia reklam do platformy Steam, ponieważ przedsięwzięcie takie może na dłuższą metę jej zaszkodzić. W jaki sposób?
Nie ulega wątpliwości, że reklamy przyniosłyby firmie spory zysk. Problem w tym, że nie byłyby mile widziane przez użytkowników i nie przynosiłyby im żadnych korzyści. Koniec końców mogłyby nawet negatywnie wpłynąć na wizerunek Valve Software i platformy Steam.
"Skupiamy się na relacjach długoterminowych. To by była zła decyzja biznesowa, nie mówiąc, że po prostu głupia" - mówi Erik Johnson.
Steam to nie bez powodu największa na świecie platforma cyfrowej dystrybucji gier. Cieszy, że mimo upływu lat Gabe Newell i jego zespół nadal trzymają się zasady, że klient jest najważniejszy. Oby tak dalej!
Autor: Dawid Sych