Podsumowanie tygodnia #2 - GTA 6, Zelda: Tears of the Kingdom i sukces Star Wars Jedi: Survivor

Miniony tydzień minął graczom przede wszystkim pod znakiem Zelda: Tears of Kingdom. Premiera nowej gry Nintendo głośnym echem rozeszła się po całym świecie gier wideo.

Świetlana przyszłość rynku gier

W zeszłym tygodniu światło dzienne ujrzało sporo informacji kilku długo wyczekiwanych produkcji. Szczególnie zadowolony powinien być obóz PlayStation. Sony ponownie potwierdziło plany stworzenia kolejnego Horizona. Ponadto Japończycy szykują najwyraźniej kolejną umowę z Konami, a według profilu LinkedIn jednego z reprezentantów Sony, rok 2023 może przynieść nam jeszcze jedną niespodziankę.

Reklama

Ponownie głośno zaczęło mówić się również o Grand Theft Auto 6. O nowej grze Rockstar wiemy coraz więcej, a według najnowszych doniesień już niedługo ma wystartować kampania marketingowa gry.

Gdyby tego było mało, Starfield otrzymał ranking od organizacji ESRB, który zdradził nam więcej szczegółów na temat gry Microsoftu, a CD Projekt RED zdradził plany studia względem ich produkcji w świecie Wiedźmina.

Sukces Star Wars Jedi: Survivor i Zelda: Tears of the Kingdom

W drugiej połowie tygodnia Electronic Arts pochwaliło się rozmiarem sukcesu Star Wars Jedi: Survivor. W półtora tygodnia grę kupiły miliony fanów, a premiera zdaje się spełniać oczekiwania wydawcy. Respawn Entertainment cały czas ciężko pracuje z kolei nad aktualizacjami, powoli usprawniając stan gry na PC i konsolach.

Mimo imponujących wyników Star Wars Jedi: Survivor, jeszcze lepiej wypadł debiut Zelda: Tears of the Kingdom. Materiały z nowej gry Nintendo zdominowały social media w ostatnich kilku dniach i jest to aktualnie najlepiej oceniana produkcja w historii OpenCritica.  

Szczegóły monetyzacji Diablo 4

Fani Diablo 4 mają za sobą bardzo emocjonujący tydzień. W weekend odbył się Server Slam, ostatnie beta testy przed premierą pełnej wersji gry. Tym razem mieliśmy okazję przetestować pierwszy akt kampanii po zmianach wprowadzonych po feedbacku z poprzednich dwóch beta testów.

Zanim rozpoczęła się weekendowa beta, Blizzard zorganizował livestream na oficjalnym kanale Diablo. Podczas obszernego materiału deweloperzy poinformowali, czego możemy spodziewać się po przyszłości Diablo 4. Poznaliśmy przybliżoną datę premiery pierwszego sezonudostaliśmy szczegóły Battle Passa, a jego zawartość została porównana już do Call of Duty i Fortnite

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy