Wydawcy GTA 6 rozpoczynają kampanię marketingową? Miami ma huczeć o nowej grze

GTA 6 po raz kolejny jest na ustach wszystkich. Nowe, sensacyjne doniesienia rzucają więcej światła na potencjalną kampanię marketingową, która ma zostać rozpoczęta z inicjatywy Take-Two Interactive. Spekuluje się, że firma może rozpocząć szeroką promocję w Miami, a ta dotyczyć będzie... Grand Theft Auto 6.

Dokument, a zasiał spory zamęt wśród fanów GTA

Nie są to jednak w pełni potwierdzone informacje. Na jednym z popularnych subredditów pewien użytkownik umieścił intrygujący dokument, który ujawnia, że w Miami na Florydzie ma rozpocząć się szeroko zakrojona kampania promocyjna.

Z tego samego poufnego dokumentu dowiadujemy się, że jej inicjatorem jest Take-Two Ineractive, firma macierzysta Rockstar Games i główny wydawca popularnej serii Grand Theft Auto. Promocja ma dotyczyć nowej gry z gatunku AAA, czyli tej z kategorii o najwyższym budżecie. Akcja miałaby rozpocząć się jeszcze w tym roku, późnym latem.

Reklama

W dokumencie nie ma żadnego potwierdzenia, że to faktycznie chodzi o kolejną odsłonę GTA, jednak jak to zwykle bywa - fani zaczęli już podkręcać dyskusję. Wszystko, niczym puzzle zaczyna składać się w jedno i poniekąd pokrywać z przeszłymi przeciekami. Według dosyć wiarygodnych informatorów jeszcze w 2023 roku producenci i wydawcy GTA mieliby oficjalnie ogłosić wyczekiwaną grę np. w formie zwiastuna.

Wróćmy jednak na chwilę do promocji gry. Ogromne banery zawisnąć miałyby na wysokim budynku hotelowym Guild Downtown we wspomnianym Miami. Akcja potrwałaby od końcówki lata tego roku przez kolejne 12 miesięcy. Dobór lokacji na promocję nie jest przypadkowy. Take-Two oraz Rockstar bardzo lubią robić wszystko z rozmachem, a według plotek fabuła GTA 6 ma w dużej mierze powrócić do Vice City.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: GTA 6 | Rockstar Games
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy