Mortal Kombat 1: Twórcy walczą z błędem multiplayera

Jeśli uruchamialiście Mortal Kombat 1 w trybie dla dwóch graczy, mogliście zauważyć, że gra w pewien sposób faworyzuje jednego z graczy. Twórcy już wiedzą o tym problemie i szukają rozwiązania.

NetherRealm Studios bada sprawę odkrytego niedawno problemu w Mortal Kombat 1, który sprawia, że gracz zapisany jako Player 1 ma pewną przewagę nad Graczem 2. O problemie jako pierwszy poinformował jutuber mrAPchem. Według niego, gracze ustawieni w trakcie walki jako Player 2 nie są w stanie do końca wyprowadzić wszystkich swoich ciosów, natomiast wszystko działa jeśli gramy jako Player 1.

Reklama

Powyżej możecie zobaczyć przykładową sytuację, nagraną przez mrAPchem. Jego Sub-Zero, niezależnie od tego, w którą stronę stoi, wyprowadza pełne i skuteczne combo jako Player 1, ale już jako Player 2 wyprowadza o jeden cios mniej, za co za tym idzie, zadaje nieco mniejsze obrażenia. W opisywanym przypadku, pełne combo powinno się składać z 5 ciosów i zadawać 215,64 punktów obrażeń, natomiast jako Player 2 zadajemy 4 ciosy i 203,28 punktów obrażeń.

Na sytuację tę nie mają wpływu ani wybrani wojownicy Kameo, ani style walki. Wygląda na to, że jako Player 1 mamy nie do końca poprawne hurtboxy - “opakowania" wokół modelu postaci, które rejestrują trafienia i obrażenia. Efekty tego problemu możecie zobaczyć też na poniższym przykładzie.

Buga udało się odtworzyć co najmniej kilku innym osobom. Okazuje się, że jeden z graczy zyskuje dzięki temu olbrzymią przewagę, ale problem daje się też we znaki w pojedynkach sieciowych, co oczywiście jest fatalne w skutkach dla niemal każdej gry, a już w szczególności w bijatyce.

NetherRealm nie określiło jeszcze kiedy pojawi się łatka, więc nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwie czekać.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mortal Kombat 1 | NetherRealm Studios
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy