Nintendo Switch 2 coraz bliżej. Producenci konsoli rozpoczynają ofensywę
Kampania marketingowa związana z konsolą Nintendo Switch 2 wchodzi w zaawansowaną fazę. Japoński gigant wdraża właśnie promocyjną ofensywę. Czy next-genowy handheld stanie się mocno rozchwytywanym produktem na rynku?
Oryginalny Nintendo Switch trafił na półki sklepowe w 2017 roku. Od tamtej pory to rewolucyjne urządzenie sprzedało się w liczbie ponad 150 milionów sztuk, czyniąc słynnego "Pstryczka" trzecią najlepiej sprzedającą się konsolą do grania wszech czasów. Analitycy wieszczą, że Switch 2 będzie sprzedawał się jeszcze lepiej niż jego poprzednik.
Szacunki wskazują, że pomimo trudnego okresu w szeroko pojętej międzynarodowej polityce handlowej, Switch 2 może sprzedać się w liczbie nawet 17 milionów sztuk w samym... 2025 roku. Przypomnijmy, że sprzęt zadebiutuje globalnie 5 czerwca, a w większości krajów świata ruszyła już przedsprzedaż i można składać zamówienia na tę konsolę.
Nintendo, choć zmaga się z problemami, które wskazaliśmy wyżej, nie zamierza się hamować. W Japonii ruszyła właśnie szeroko zakrojona kampania marketingowa. W cyfrowych mediach hegemon z Kraju Kwitnącej Wiśni udostępnił kilka 30-sekundowych spotów reklamowych prezentujących nowe ujęcia i fragmenty rozgrywki z Mario Kart World startowej gry debiutującej na Nintendo Switch 2.