Nintendo Switch 2 coraz bliżej. Producenci konsoli rozpoczynają ofensywę

Kampania marketingowa związana z konsolą Nintendo Switch 2 wchodzi w zaawansowaną fazę. Japoński gigant wdraża właśnie promocyjną ofensywę. Czy next-genowy handheld stanie się mocno rozchwytywanym produktem na rynku?

Oryginalny Nintendo Switch trafił na półki sklepowe w 2017 roku. Od tamtej pory to rewolucyjne urządzenie sprzedało się w liczbie ponad 150 milionów sztuk, czyniąc słynnego "Pstryczka" trzecią najlepiej sprzedającą się konsolą do grania wszech czasów. Analitycy wieszczą, że Switch 2 będzie sprzedawał się jeszcze lepiej niż jego poprzednik.

Szacunki wskazują, że pomimo trudnego okresu w szeroko pojętej międzynarodowej polityce handlowej, Switch 2 może sprzedać się w liczbie nawet 17 milionów sztuk w samym... 2025 roku. Przypomnijmy, że sprzęt zadebiutuje globalnie 5 czerwca, a w większości krajów świata ruszyła już przedsprzedaż i można składać zamówienia na tę konsolę.

Reklama

Nintendo, choć zmaga się z problemami, które wskazaliśmy wyżej, nie zamierza się hamować. W Japonii ruszyła właśnie szeroko zakrojona kampania marketingowa. W cyfrowych mediach hegemon z Kraju Kwitnącej Wiśni udostępnił kilka 30-sekundowych spotów reklamowych prezentujących nowe ujęcia i fragmenty rozgrywki z Mario Kart World startowej gry debiutującej na Nintendo Switch 2.

Ponadto korporacja przygotowała także inny klip. Ten przedstawia odbiorcom nowe unikalne funkcje konsoli, m.in. zamienianie joy-cona w tryb myszki, GameChat czy kamerę do interakcji. Oprócz tego na ulicach dużych miast Japonii spostrzegawczy obserwatorzy dostrzegli banery reklamowe z umieszczoną na nich datą premiery nadchodzącego urządzenia.

Wkrótce wystartują wstrzymane wcześniej zamówienia przedpremierowe W USA na Switcha 2. Najpewniej maj będzie bardzo gorący - niewykluczone, że i w Polsce japoński gigant przeprowadzi dużą kampanię kierowaną do potencjalnych klientów konsoli.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nintendo Switch 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy