GameAcademy #3: Grafika

​GameDesire Company wspólnie z Digital Dragons zapraszają na kolejne spotkanie z cyklu GameAcademy - kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży!

Kolejne wydarzenie GameAcademy odbędzie się w dniach 3 i 4 lutego w Krakowski Park Technologiczny i w całości będzie poświęcone zagadnieniom związanym z projektowaniem grafiki na potrzeby gier komputerowych.

Swoją wiedzą z tego obszaru będą się z Wami dzielić zaproszeni przez nas prelegenci, specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem:

PIĄTEK:

Reklama
  • 17.00 - Piotr Zgodziński (GameDesire) - Blender - kompletny ekosystem tworzenia treści 3D dla małych zespołów
  • 18.00 - Tomasz Stefański (GameDesire) - Ewolucja grafiki 3D w grach komputerowych
  • 19.00 - Bartosz Kaproń (Bloober Team) - Nowy porządek świata - VR, nowy gatunek w sztuce

SOBOTA:

  • 11.00 - Konrad Czernik (Techland) - Projektowanie postaci do gry video
  • 12.00 -Adam Śmietański (11 bit Studios) - Concept Art - komunikacja wizualna w zespole
  • 13.00 - Magda Radziej (Flying Wild Hogs) Environment concept art - projektowanie świata gry

Obok prelekcji uruchamiamy również bezpłatny Program Mentorski! Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać w tym miejscu: http://gameacademy.pl/program-mentorski

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/

Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji oraz następnych edycji.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: GameAcademy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy