GameAcademy #2: Zarządzanie projektem gamingowym

​GameDesire Company wspólnie z Digital Dragons zapraszają na drugie spotkanie z cyklu GameAcademy - kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży!

Już w dniach 13 i 14 stycznia widzimy się po raz kolejny się w Krakowskim Parku Technologicznym, tym razem głównym tematem spotkań będzie zarządzanie projektem gamingowym i studiem developerskim. Dla uczestników udostępnione będą nowoczesne sale multimedialne ze sprzętem, profesjonalne oprogramowanie oraz sale wykładowe. Dodatkowo dla wszystkich zarejestrowanych przewidziano przerwę kawową oraz poczęstunek.

Swoją wiedzą będą dzielić się specjalnie zaproszeni prelegenci, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem, w programie:

Piątek:

Reklama
  • Artur Staszczyk (GameDesire) - Cykl życia produktu, road mapy, milestony, deadliny. Jak ułożyć procesy w firmie gamedevowej?
  • Maciej Mróz (GameDesire) - Budżetowanie produkcji. Co, kiedy i za ile?
  • Stan Just (CD Project RED) - Wprowadzenie do zarządzania produkcją gier wideo

Sobota:

  • Mikołaj Sobczyk (GameDesire) - Role w firmach gamedevowych. Czyli kto jest kim w studiu developerskim?
  • Paweł Miechowski (11bit Studio)) - Własne studio - jak zacząć?
  • Mateusz Janczewski (ATGames) - Zarządzanie kreatywnością
  • Piotr Żygadło - Nie tylko Scrum - alternatywne metody zarządzania pracą

Całemu wydarzeniu towarzyszy Program Mentorski, gdzie osoby pracujące nad własnymi projektami mogą skorzystać z doświadczenia game designerów, programistów i grafików, którzy wspomogą ich radą i swoim doświadczeniem. Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać w tym miejscu: http://gameacademy.pl/program-mentorski

Udział w zajęciach Game Academy jest płatny, bilety kosztujące 30 zł i uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://gameacademy.pl/. Możecie też sprawdzić udostępnione wydarzenie na Facebooku.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy