Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

CD Projekt: "Nie doceniliśmy kompleksowości projektu" Cyberpunk 2077

​Nie milknie temat fatalnego działania Cyberpunk 2077 na konsolach poprzedniej generacji. Kurs akcji CD Projektu poszybował w dół, więc zarząd studia z Warszawy przeprowadził wczoraj specjalną telekonferencję, by raz jeszcze uspokajać inwestorów i zapewniać, że deweloperzy zajmą się łataniem.

"Nie doceniliśmy ogromnej kompleksowości naszego projektu. To wbrew naszym zasadom i zrobimy wszystko, aby odzyskać zaufanie graczy. Poprawiamy wersje na konsole poprzedniej generacji. Następna duża poprawka będzie w ciągu w 7 dni, kolejne w styczniu, lutym" - mówił prezes Kiciński.

Reklama

A więc CD Projekt - twórcy Wiedźmina 3, jednego z najambitniejszych projektów tej generacji - nie docenił rozmiarów Cyberpunk 2077. Adam Kiciński dodał także, że kolejne aktualizacje trafią również na PC, choć ta wersja - w porównaniu z konsolami - jest w lepszej kondycji, choć błędów nie brakuje.

"Wciąż zbieramy dane sprzedażowe, obecnie szczególnie wersji fizycznych z sieci detalicznych, wcześniej sygnalizowaliśmy bardzo dobre wyniki sprzedażowe do terminu premiery. Planujemy podać kolejne dane o sprzedaży przed świętami" - dodał dyrektor ds. finansowych Piotr Nielubowicz.

Dobra sprzedaż - a takie zapewne będą wyniki - powinna uspokoić inwestorów. Już zamówienia przedpremierowe na poziomie 8 milionów egzemplarzy pozwoliło podobno odzyskać koszty produkcji i marketingu, a teraz gracze mogą oczywiście ubiegać się o zwrot, ale ilu się zdecyduje?

"Widzieliśmy dobrą sprzedaż na początku szczególnie na PC, ale obecna sytuacja oczywiście spowoduje spadek sprzedaży na konsolach. Jest jednak zbyt wcześnie, by podawać szczegóły, nadal zbieramy dane, ale podamy dane o sprzedaży przed przerwą świąteczną" - dodał Nielubowicz.

Bardzo ciekawe były też słowa wiceprezesa Marcina Iwińskiego, które powiedział, że recenzentom nie przekazano kopii na konsole poprzedniej generacji, ponieważ nad poprawkami pracowano do ostatniego dnia. "Myśleliśmy, że uda nam się to zrobić na czas" - powiedział. Niestety, mylił się.

Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje