Assassin's Creed Shadows otrzyma tryb kooperacyjny?

Ubisoft najprawdopodobniej pracuje nad trybem kooperacyjnym dla Assassin's Creed Shadows, który miał trafić do gry na premierę (która, swoją drogą, została przesunięta), ale teraz planowany jest jako dodatek po premierze. Według najnowszych doniesień od Insider Gaming, tryb ten nie był powodem znaczącego opóźnienia daty premiery.

W skrócie:

  • Ubisoft pracuje nad trybem kooperacyjnym dla Assassin's Creed Shadows, który ma zadebiutować po premierze gry (planowanej obecnie na 14 lutego).
  • Dwójka graczy będzie mogło wcielić się w głównych bohaterów - shinobi Naoe i samuraja Yasuke - i wspólnie przechodzić grę.
  • Ostatni tryb kooperacyjny w serii pojawił się w Assassin's Creed Unity w 2014 roku, ale jego problemy techniczne sprawiły, że twórcy ponownie skupili się na single playerze.

Ubisoft jeszcze oficjalnie nie potwierdził obecności trybu kooperacyjnego w Assassin's Creed Shadows, ale sporo na to wskazuje, szczególnie że gra zawiera dwóch protagonistów - shinobi Naoe i samuraja Yasuke. Pojawiają się sugestie, że dwójka graczy będzie mogła wcielić się w te postacie, współpracując w trybie kooperacji.

Reklama

Seria Assassin’s Creed miała już wcześniej tryby kooperacyjne. Ostatni raz w Assassin’s Creed Unity z 2014 roku, w którym można było grać nawet w cztery osoby. Niestety, techniczne problemy związane z premierą Unity znacząco nadszarpnęły reputację serii. Po tych wydarzeniach Ubisoft skoncentrował się na single playerze.

Ubisoft jednak nie przestał eksperymentować z trybami multiplayer dla Assassin's Creed. W 2022 roku Marc-Alexis Coté, osoba zarządzająca rozwojem serii, wspomniał o projekcie Codename Invictus, który miał powrócić do formuły multiplayer znanej z wcześniejszych odsłon serii i prawdopodobnie zawierać dobrze znane postacie.

Assassin's Creed Shadows miał ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym roku, ale premierę ostatecznie przesunięto na 14 lutego. Jak donoszą dziennikarze, zespół pracujący nad grą przez kilka miesięcy apelował do Ubisoftu o dodatkowy czas na dopracowanie produkcji. W szczególności twórcy starają się uwzględnić poprawki związane z aspektami historycznymi i kulturowymi, które wzbudziły kontrowersje.

Ostateczna decyzja o opóźnieniu Assassin's Creed Shadows zapadła także w efekcie rozczarowujących wynikach sprzedaży Star Wars Outlaws. Długo wyczekiwana gra w uniwersum "Gwiezdnych Wojen" sprzedała się w zaledwie milionie egzemplarzy. To znacznie mniej niż oczekiwano, szczególnie że mówimy o dużej produkcji, z rozległym uniwersum i licznymi mechanikami, a także o tytule, którego akcja toczy się w znanym i popularnym uniwersum. Jednak twórcy wciąż intensywnie pracują nad poprawkami, związanymi m.in. z mechaniką strzelania oraz skradania, które krytykowało wielu graczy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Assassin's Creed: Shadows | Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy