Team Vitality x Adidas - specjalna edycja popularnego modelu butów
Adidas wraz z organizacją esportową postanowił stworzyć wspólny projekt, który zostanie wydany na rynek w limitowanej edycji. Mowa o specjalnych butach. Ich design będzie odwoływał się do Dragon Ball Z, czyli jednego z najpopularniejszych seriali animowanych z Azji.
Team Vitality x Adidas - specjalna edycja popularnego modelu butów 8
zobacz zdjęcia
Team Vitality x Adidas - specjalna edycja popularnego modelu butów
Adidas wraz z organizacją esportową postanowił stworzyć wspólny projekt, który zostanie wydany na rynek w limitowanej edycji. Mowa o specjalnych butach. Ich design będzie odwoływał się do Dragon Ball Z, czyli jednego z najpopularniejszych seriali animowanych z Azji.
1 / 8
Team Vitality to jedna z największych francuskich organizacji. Esportowy klub posiada swoich przedstawicieli m.in. w FIFIE, Fortnite, Rocket League czy Hearthstone.
Źródło: materiały prasowe
2 / 8
Głównie marka została jednak rozpropagowana za sprawą formacji w Counter-Strike'a: Global Offensive oraz League of Legends. W CS:GO drużyna zajmuje obecnie pierwsze miejsce rankingu HLTV.org.
Źródło: materiały prasowe
3 / 8
W 2017 roku Vitality ogłosiło spory ruch, jeśli chodzi o pozyskanie sponsora do swojego projektu. Otóż organizacja porozumiała się z adidasem.
Źródło: materiały prasowe
4 / 8
Jedna z najpopularniejszych firm odzieżowych dołączyła do esportowego klubu, zaopatrując jego członków w odpowiednie ubrania. To najważniejszy, ale nie jedyny element współpracy, jaki zawarły między sobą oba podmioty.
Źródło: materiały prasowe
5 / 8
Efektem korelacji jest również wypuszczenie na rynek specjalnie wyprodukowanych butów. Nazwa modelu to "X9000L3". Inspiracją do stworzenia obuwia był Dragon Ball Z, a także sama organizacja i to ich połączenie pojawi się na produkcie.
Źródło: materiały prasowe
6 / 8
W ten sposób adidas chciał stworzyć połączenie między światem esportu a mangą. Buty łączą ze sobą elegancję i funkcjonalność, dobrze wpisując się w streetwear.
Źródło: materiały prasowe
7 / 8
Warto wspomnieć, iż niejako mowa o reedycji pomysłu, toteż obecny produkt został oznaczony znaczkiem "VIT.02". Tak jak za pierwszym razem, ta i teraz edycja butów jest limitowana.
Źródło: materiały prasowe
8 / 8
Za pierwszym razem koncepcja okazała się sporym sukcesem, gdyż wszystkie pary zostały sprzedane w ciągu tygodnia. Teraz zainteresowani zakupem muszą przyszykować około 130 euro.
Źródło: materiały prasowe