Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania "Secret Level"

Oprac.: Łukasz Lasak

Secret Level
Secret Levelmateriały prasowe
Uczestnictwo w projekcie takim jak Secret Level, to dowód przynależności do elitarnego klubu najlepszych studiów na świecie. Bardzo się cieszę, że podczas tej realizacji mogliśmy kolejny raz korzystać z Platige Motion Capture Studio, które powstało z myślą właśnie o takich produkcjach, ale równie dobrze sprawdza się w pracy nad cinematikami i tworzeniu contentu in game'owego.
komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image
Produkcja krótkometrażowych filmów animowanych jest w DNA Platige Image. Dzięki doświadczeniu i talentowi naszych artystów staliśmy się jednym z czołowych producentów cinematików na świecie "Secret Level" jest dla nas projektem idealnym. Zarówno pod względem wyborów artystycznych, jak i celów biznesowych, a sama współpraca z Blur Studio była, jak poprzednio - nadzwyczajna. Pracowaliśmy nad odcinkiem Crossfire ze świadomością, że jesteśmy częścią czegoś niezwykłego.
komentuje Artur Zicz, producent wykonawczy filmu
Nasze wcześniejsze doświadczenia z Blur Studio sprawiły, że otrzymaliśmy pełne zaufanie, by na podstawie scenariusza stworzyć ponad 15-minutowy, pełen akcji odcinek. Przygotowaliśmy bardzo szczegółowy plan działań, który na kolejnych etapach "wystarczyło" dopracowywać. Powstało ponad tysiąc szkiców, ale nigdy nie stworzyliśmy tradycyjnego storyboardu. Zaprojektowaliśmy, zbudowaliśmy i wyrenderowaliśmy całe miasto, w którym dzieje się akcja. Stworzyliśmy również stuntvizy, dzięki którym wiedzieliśmy, czy choreografia walk kaskaderskich pasuje do filmu. Gdy wszystko było gotowe, mogliśmy ruszyć z pracami nad mocapem.
wyjaśnia Damian Nenow, reżyser
Plan zdjęciowy był podzielony na dwie lokalizacje - kaskaderskie sesje mocap były nagrywane w naszym Motion Capture Studio, natomiast performance capture i sceny dialogowe z aktorami, których podobizny zostały wykorzystane w filmie, zrealizowano w Los Angeles.
wyjaśnia Marina Borokhova, producentka w Platige Image
Przy każdej realizacji staramy się dawać od siebie coraz więcej. Tworząc odcinek "Secret Level", przygotowaliśmy to, z czego Platige Image słynie od lat, czyli realistyczne elementy graficzne, ale również wykorzystaliśmy nowe narzędzia, takie jak MetaHuman Animator i skalibrowaliśmy je do naszych potrzeb. Dzięki temu stworzyliśmy realistyczną animację twarzy, pochodzącą z performance capture, czyli w całości nagraną na planie. Więcej szczegółów dotyczących naszej pracy nad "Crossfire" będzie można zobaczyć na materiałach wideo, które wkrótce opublikujemy.
komentuje Hubert Zegardło, VFX Supervisor w Platige Image
Nowy serial Prime Video nie zachwyci nikogo. "Like a dragon: Yakuza" powstała bez powoduINTERIA.PL
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?