Tworzyć i dzielić się doświadczeniem - rusza 6. edycja Warsaw Film School Game Jam

​Zostań w domu, rób gry - to myśl przewodnia Warsaw Film School Game Jam VI organizowanego przez Warszawską Szkołę Filmową. W dniach 11 - 13 grudnia 2020 roku pokoje uczestników wydarzenia zamienią się w domowe studia, a historia stworzonych przez nich gier będzie działa się na naszych oczach.

11 grudnia rozpoczyna się szósta edycja imprezy dla twórców gier - Warsaw Film School Game Jam, organizowanej przez Warszawską Szkołę Filmową we współpracy z Fundacją Indie Games Polska. W tym roku, wyjątkowo w formie zdalnej, konkurs zostanie wzbogacony o część konferencyjną. W piątek 11 grudnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach online, prowadzonych przez ekspertów polskiej branży gier wideo. Prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w biznesie i marketingu sektora cyfrowej rozrywki. 

Reklama

Również w piątek zostanie ogłoszony temat tegorocznej edycji i od tej pory uczestnicy będą mieli 36 godzin na stworzenie gier. W niedzielę 13 grudnia o godzinie 10.00 rozpocznie się prezentacja powstałych projektów i obrady jury. Całość wydarzenia zakończy się wyłonieniem zwycięskich tytułów oraz przyznaniem nagród ich twórcom.

"Game Jam ma formę konkursu na najlepszą grę, jednak jego celem nie jest rywalizacja, czy presja wygranej. Celem jest integracja twórców wielu różnych dziedzin sztuki, wzajemna inspiracja, a także wsparcie początkujących w rozwoju pasji i rozpoczęciu kariery zawodowej" - mówi Ewa Maria Szczepanowska, dyrektor kreatywna i rzecznik prasowy Warszawskiej Szkoły Filmowej.

Program Warsaw Film School Game Jam VI:

Piątek (11.12)

  • 14.30 - Rozmowa z Ewą Marią Szczepanowską (Warszawska Szkoła Filmowa), jedną z organizatorek jamu. 15.00 - "Finansowanie małego studia" - wykład Jakuba Marszałkowskiego (Game Industry Conference).
  • 16.00 - "Charakterystyka polskiej branży gier na tle rynków zagranicznych. Międzynarodowa współpraca, promocja i eksport" - wykład Jakuba Wójcika (Fundacja Indie Games Polska). 
  • 17.00 - “Efektywny marketing bez taczek pieniędzy, czyli jak promować gry przy ograniczonym budżecie" - wykład Karola Zajączkowskiego (11 bit studios).
  • 20.30 - Oficjalne rozpoczęcie 6. edycji Warsaw Film School Game Jam, przywitanie uczestników, ogłoszenie tematu. Rozmowa z Maciejem Szcześnikiem (Warszawska Szkoła Filmowa).

Sobota (12.12) Tworzenie gier przez uczestników

  • 14:00 - Rozmowa z Maciejem Miąsikiem (Pixel Crow)
  • 17:00 - Rozmowa z Krzyśkiem Pachulskim (Unreal Engine)
  • 19:00 - Rozmowa z Michałem Królem (11 bit studios)

Niedziela (13.12)

  • 09:00 - Zakończenie konkursu, rozmowa z Danielem Sadowskim (Vile Monarch), jednym z jurorów jamu.
  • 10:00 - Rozpoczęcie prezentacji gier.
  • 15.00 - Uroczyste ogłoszenie wyników, przyznanie nagród jury oraz nagrody publiczności.

Wydarzenia będą dostępne na kanale Youtube Warszawskiej Szkoły Filmowej, portalu polskigamedev.pl oraz Twitchu.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy