Twórcy serii Grand Theft Auto pracują nad zupełnie nową marką? Co po GTA 6?

Rockstar Games ponoć od momentu premiery Red Dead Redemption 2 pracuje nad zupełnie nową marką - tak przynajmniej twierdzą najnowsze plotki.

Informacja ta pochodzi od osoby, która brała udział w opublikowaniu kodu źródłowego GTA V. Według jej doniesień, Rockstar Games pracuje nad nową marką z pomocą bardzo popularnego, zewnętrznego studia. Prace nad nową grą mają trwać od 2018 roku, czyli zaczęły się wkrótce po premierze Red Dead Redemption 2.

Reklama

W październiku 2023 roku Take-Two wypełniło zgłoszenie o zarejestrowanie znaku towarowego do projektu o kodowej nazwie Project Ethos, choć nie jest pewnym czy znak ten zostanie wykorzystany przy wspomnianym nowym IP. W 2021 roku, podczas spotkania z inwestorami, przedstawiciele firmy ujawnili, że przygotowują ponad 60 nowych wydań, z których 23 to tytuły najbardziej immersyjne. Miały się one ukazywać pomiędzy kwietniem 2022 a marcem 2024 roku. Tak więc patent może dotyczyć każdego z tych projektów.

Według informatora, ogólnie trwają prace nad dwoma nowymi IP - jeden z nich to wskrzeszony projekt zatytułowany (roboczo?) “Agent", a drugi ma być osadzony w świecie średniowiecznego fantasy. Agent ma zostać wypuszczony później, już na kolejną generację konsol, chociaż ten tytuł jest już w zaawansowanej fazie. Natomiast co do gry w “średniowiecznym fantasy", może to być zupełnie nowa ścieżka Rockstara, która ma rywalizować z Elder Scrolls czy Elden Ring. Także rozgrywka ma podążać w zupełnie nowym, niespotykanym kierunku, z naciskiem na broń ręczną i magię.

Co do niedawno ogłoszonego GTA VI, informator donosi, że choć gra ta na pewno sprzeda się doskonale, będzie też prawdopodobnie oznaczała koniec serii. W jego opinii, gra rozejdzie się ponieważ jest popularna, ale wiele osób może odejść ze względu na tematykę skierowaną do nieco starszego pokolenia graczy, które “wychowało się" na serii.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Red Dead Redemption 2 | GTA 6 | Rockstar Games
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy