The Last of Us: Prace nad wyczekiwanym modułem nadal trwają - zapewniają autorzy

W zeszłym miesiącu internet obiegła informacja, że zapowiadany wcześniej moduł multiplayer dla The Last of Us został “zamrożony" z powodu podjętych wtedy zwolnień grupowych w Naughty Dog. Okazuje się, że to nie do końca prawda.

Reżyser pracujący dla studia Naughty Dog, Vinit Agarwal odniósł się do tematu przy okazji wpisu w mediach społecznościowych, w którym chwalił się, że udało mu się przejść Super Mario Bros Wonder. Temat niby wydaje się niezwiązany z tematyką The Last of Us ani jego multiplayerowym modułem, ale we wpisie pojawiła się informacja, że nadal pracuje nad tymże modułem.

Reklama

To niewiele informacji, ale jak to mówią, lepsze tyle niż nic. Ostatni raz, kiedy mieliśmy jakiekolwiek doniesienia oficjalne na temat tego projektu, było to w maju. Członkowie studia odnieśli się wtedy do swojej nieobecności oraz braku jakichkolwiek prezentacji modułu na dużych, branżowych imprezach, mówiąc, że potrzebują czasu i spokoju aby dobrze się przygotować do ewentualnego ujawnienia swojego nowego dzieła szerokiej publiczności.

Od tamtej pory pojawiło się wiele raportów, które wskazywały na problemy, zarówno przy projekcie jak i w samym studiu. W pewnym momencie światło dzienne ujrzały nawet twierdzenia, że pomysł całkowicie upadł - choć oczywiście po ostatnim “ogłoszeniu" Agarwala wiadomo już, że to nieprawda. Trzymamy kciuki za dalsze losy studia jak i modułu. Od jego pierwszych zapowiedzi minął ponad rok, a jedyne co zobaczyliśmy do tej pory to pojedyncze concept arty. To mało prawdopodobne, ale może jakimś cudem jakieś wieści na temat prac spłyną na tegorocznym The Game Awards Show. Na pewno premiera tego rodzaju aktualizacji byłaby miłym prezentem na nadchodzący rok w branży.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: The Last of Us | Naughty Dog
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy