Starfield wciąż przyciąga. Hit Bethesdy pokonany tylko przez jedną produkcję

Najwyraźniej eksploracja kosmosu Starfielda zainteresowała więcej osób niż spodziewaliśmy się jeszcze kilka tygodni temu. Jest to wciąż jedna z najpopularniejszych produkcji Xboxa.

Starfield nie będzie prawdopodobnie głównym kandydatem do zdobycia tytułu gry roku 2023. Konkurencja jest tym razem wręcz przytłaczająca. W starciach z Marvel’s Spider-Man 2, Baldur’s Gate 3 czy The Legend of Zelda: Tears of the Kingdsom nowa gra Bethesdy nie ma prawdopodobnie większych szans.

Nietrudno było zauważyć, że Starfield wzbudził spore kontrowersje wśród graczy. Pierwsze recenzje zapowiadały początkowo świetną produkcję, która wciągnie fanów Bethesdy na setki godzin. Niedługo po premierze zaczęto zauważać jednak coraz poważniejsze problemy, deweloperom zarzucano powtarzanie tych samych schematów, a na dłuższą metę eksploracja nie sprawiała zbyt dużej frajdy.

Reklama

Najnowsze statystyki popularności gier Xboxa sugerują jednak, że niektórzy wciągnęli się w ten tytuł. Starfield uplasował się na drugim miejscu pod względem liczby aktywnych graczy we wrześniu. Nowa produkcja Bethesdy w tym zaszczytnym rankingu uplasowała się pomiędzy Fortnite a Call of Duty: Modern Warfare 2.

Aż trzy różne nowości pojawiły się we wrześniu we wspomnianym TOP10. Starfield z drugiego miejsca zrzucił Modern Warfare 2, Apex Legends spadł na szóstą pozycję i jego miejsce zajął Payday 3, a na 10 oczku uplasowało się Party Animals, świetna produkcja imprezowa zyskująca ostatnio na popularności dzięki pozytywnym recenzjom i zainteresowaniu streamerów.

Fortnite ciężko będzie oczywiście pobić. Starfield osiąga bardzo imponujące wyniki, szczególnie jak na grę single-player, ale battle royale Epic Games dopiero się rozgrzewa. Niedawno dowiedzieliśmy się, że do gry ma wrócić znana z pierwszego sezonu mapa, co bez wątpienia zachęci do sprawdzenia nadchodzącej aktualizacji bardzo wiele osób.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Starfield | Bethesda | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy