Redfall miał dostać tryb offline? Plany Arkane anulowane przez zamknięcie studia

Najnowsze doniesienia sugerują, że Arkane Austin za kulisami pracowało nad nowymi rozwiązaniami do Redfall. Wśród planowanych nowości był m.in. tryb offline.

Jeszcze na długo przed premierą pełnej wersji Redfall Arkane Austin zapowiadało, że będą regularnie aktualizować swoją produkcję. Grę sprzedawano nawet w wersji za niecałe 100 dolarów, która oferowała graczom Hero Pass i obietnicę dodatkowej zawartości. Chłodne przyjęcie Redfall i liczne problemy techniczne skutecznie utemperowały niestety entuzjazm deweloperów.

Ostatecznie temat przyszłości Redfall został zamknięty we wtorek, kiedy Microsoft oficjalnie poinformował o zamknięciu czterech studiów Xboxa. Wśród nich znalazło się właśnie Arkane Austin. Przy tej okazji dowiedzieliśmy się również, że Redfall nie będzie dalej wspierany, a graczy, którzy kupili droższą edycję gry i czekali na planowane dodatki, czekają rekompensaty.

Reklama

W listopadzie zeszłego roku Arkane Austin wspominało jednak jeszcze o dalszym rozwoju Redfalla. Studio pisało wtedy, że są podekscytowani nadchodzącymi rozwiązaniami i cieszą się na możliwość dalszego realizowania planów Hero Passa. Jak donosi najnowszy raport IGN, deweloperzy faktycznie pracowali cały czas nad dodatkową zawartością i zakładali, że w końcu ujrzy ona światło dzienne.

Wśród realizowanych planów Arkane Austin znajdował się tryb offline. O taką opcję gracze prosili jeszcze przed premierą gry, kiedy pierwszy raz okazało się, że Redfall będzie wymagał stałego połączenia z internetem, nawet podczas gry single-player. Arkane sugerowało, że w przyszłości może rozwiązać ten problem i mieli dokonać tego właśnie w tym miesiącu. Ponadto za kulisami powstawały DLC oraz aktualizacje.

Czy tryb offline wpłynąłby znacząco na sprzedaż Redfall i pozwolił Arkane Austin utrzymać się przy życiu? Ciężko powiedzieć. Wielu graczy domagało się tej opcji w zeszłym roku, ale kiedy gra okazała się tak dużą porażką, została szybko zapomniana przez większość fanów. Tryb offline mógłby pozwolić niektórym osobom wrócić do tego tytułu i docenić go w nieco innym, bardziej kompletnym wydaniu, ale trudno uwierzyć, by miał znacząco wpłynąć na przyszłość jego twórców.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Redfall | Arkane Studios
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy