Path of Exile - mechanika ligi Sentinel nie trafi do podstawowej wersji gry
Wielkimi krokami zbliża się nowa liga Path of Exile. Grinding Gear Games zapowiedziało oficjalną datę premiery, termin zapowiedzi, a teraz informuje społeczność, co za miesiąc stanie się z aktualną mechaniką.
Grinding Gear Games samo przyznało, że Sentinel nie był zbyt skomplikowaną ligą i dopiero kolejna aktualizacja przyniesie bardziej złożoną mechanikę. Mimo pozornie prostego patcha sam Sentinel przypadł do gustu większości graczy.
Głównym zarzutem w kierunku pomysłu GGG był fakt, że Sentinele zajmują aż cztery miejsca w ekwipunku, co regularnie zmuszało do wychodzenia z map przed ich ukończeniem. Poza tym drzewko umiejętności było intuicyjne i łatwe do respecowania, a Sentinele generowały bardzo dużo dodatkowych nagród.
W krótkim poście na forum Path of Exile Grinding Gear Games poinformowało, że mechanika ligi Sentinels nie trafi do podstawowej wersji gry. Deweloperzy zainteresowani są jednak zmianą mechaniki pod kątem "core" Path of Exile. W pewnym momencie Sentinele mogą więc powrócić do popularnego Action RPG, ale w nieco innej formie.
Główną zagwozdką Grinding Gear Games są prawdopodobnie nie same Sentinele, tylko przedstawione w ramach tej mechaniki Recombinatory. Były one stosunkowo łatwo dostępne i odwróciły na głowie niemalże cały system craftowania. Chociaż gracze byli zachwyceni, trudno było uwierzyć, żeby to rozwiązanie zostało w takiej formie w bazowej grze.