Reklama

Niezwykła "promocja" na grę FIFA 23. Można było ją kupić za ułamek oryginalnej ceny

​Rzadko kiedy zdarza się, że producent, wydawca lub sklep przyznaje się do błędu w cenie gry. Jeszcze rzadziej pozwala kupić ją po błędnej cenie. W tym przypadku EA jest wzorem do naśladowania.

Jeśli ktoś sprawdzał w lipcu informacje na temat nadchodzącej gry FIFA 23 w sklepie Epic Games, mógł się mocno zdziwić. Przez kilka godzin bowiem cena gry wynosiła bowiem... 4,80 rupii, czyli około 30 groszy.

Najwyraźniej doszło do pomyłki gdzieś w momencie przeliczania ceny gry z rupii na dolary amerykańskie - właściwa cena powinna bowiem wynosić mniej więcej 4 800 rupii.

Wiele wskazuje więc na to, że po prostu przecinek (lub kropka, w zależności od nomenklatury w danym systemie) znalazł się w złym miejscu. Skąd wniosek akurat na temat tak prostego przelicznika? Bo 4 800 rupii indyjskich to równowartość około 280 złotych, a to już całkiem “normalna" i sensowna cena jak na nową grę z serii FIFA.

Reklama

Oczywiście przeciwnicy gry mogą się tutaj ze mną  nie zgodzić i stwierdzić, że gra nie jest warta złamanego centa, ale zostawmy w tym momencie skrajne przypadki na boku.

Spektakularny samobój

Jak zareagowało EA Sports? Publikując bardzo szczerego maila, który jednocześnie zawiera dobrą informację dla wszystkich, którzy byli na tyle czujni, że zdołali przedpremierowo zamówić grę w tej nietypowej “promocji" - nie poniosą oni w tym przypadku żadnych dodatkowych opłat przy realizacji zamówienia. Jednocześnie wydawca w pełni przyznał się do błędu po swojej stronie, nazywając go “dość spektakularnym golem samobójczym".

Nowości FIFA 23

Przypomnijmy, że FIFA 23 będzie ostatnią, jaką EA Sports wyda pod tą nazwą i wspólnie ze światową federacją piłkarską. W grze mamy znaleźć między innymi technologię HyperMotion2, next-genową oprawę graficzną w wersji dla PC, ligi i puchary dla kobiecych zespołów piłki nożnej, cross-play i wiele innych nowych elementów.

Potem drogi EA Sports i FIFA rozejdą się, a w kuluarach mówi się, że Światowa Federacja Piłki Nożnej chce nawiązać partnerstwo z firmą Konami, autorami serii PES / eFootball.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama