Nietypowa konkurencja dla EA Sports FC już w czerwcu

REMATCH, gra sportowa od twórców Sifu, zadebiutuje 19 czerwca. Tytuł trafi na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S, a jeszcze przed premierą wystartuje otwarta beta.

W skrócie:

  • REMATCH ukaże się 19 czerwca na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Otwarta beta ruszy 18 kwietnia.
  • Gra będzie dostępna w trzech edycjach: Standard (29,99 dolarów), Pro (39,99) i Elite (49,99). Wersje różnią się dostępem, kosmetyką i dodatkami do przepustki sezonowej.
  • REMATCH to sieciowa piłka nożna 5v5 z widokiem zza pleców zawodnika. Bez fauli, spalonych i przerw.

Sloclap zmienia sport w pojedynek

Studio Sloclap - znane  przede wszystkim z Sifu - postanowiło pójść w zupełnie nowym kierunku. Zamiast kolejnej bijatyki, stworzyli REMATCH, czyli pięcioosobową grę sportową rozgrywaną z perspektywy trzeciej osoby. Premiera została wyznaczona na 19 czerwca 2025 roku, ale już 18 kwietnia gracze będą mogli przetestować otwartą betę.

Reklama

Na boisku liczy się tylko drużyna. Każdy gracz kontroluje jednego zawodnika, nie ma możliwości przejmowania całego zespołu. Kamera działa jak w strzelankach lub grach akcji, a decyzje podejmujesz w ułamkach sekund.

REMATCH - dostępne wersje gry

REMATCH dostępny będzie w trzech cyfrowych edycjach:

  • Standard Edition (29,99 dolarów / ok. 115 zł). Zawiera podstawową wersję gry oraz unikatową czapkę dla zamawiających przed premierą.
  • Pro Edition (39,99 dolarów / ok. 155 zł). Dodaje 72 godziny wczesnego dostępu, dostęp do wyższego poziomu nagród w battle passie (Captain Pass Upgrade), ozdobne tło i tytuł karty gracza oraz zestaw kosmetyczny z tank topem i biżuterią Blazon.
  • Elite Edition (49,99 dolarów / ok. 190 zł). Zawiera wszystko z Pro Edition, a także dodatkowy Captain Pass Upgrade Ticket, buty Glitcher Trainers, cyfrową czapkę i personalizowane boisko w stylu AR.

Żadnych zasad

Rozgrywka w REMATCH przypomina uliczną piłkę nożną w stylu arcade, ale z pełnym naciskiem na precyzję i timing. Nie ma fauli, nie ma spalonych, nie ma przestojów. Gra toczy się nieprzerwanie od gwizdka do gwizdka. Wszystko, co dzieje się na boisku, jest efektem decyzji gracza, a nie skryptów czy statystyk.

Sloclap podkreśla, że REMATCH nie posiada systemu poziomów postaci czy ulepszeń. Wszyscy zaczynają na równym poziomie - zwycięstwo zależy tylko od refleksu, czytania gry i współpracy. To czysta rywalizacja, bez taryfy ulgowej.

Piłka nożna na sterydach

Estetyka REMATCH balansuje na granicy realizmu i stylizacji. Postacie wyglądają jak atleci rodem z przyszłości, ale poruszają się z lekkością i płynnością. Podania, dryblingi, wślizgi - wszystko odbywa się w rytmie kontrolera. Gameplayowi zdecydowanie bliżej do dynamicznych, sieciowych gier akcji, niż do klasycznego symulatora sportowego.

Gra ma być stale rozwijana w formacie sezonowym. Twórcy zapowiadają nowe tryby, kosmetykę i wyzwania w każdej aktualizacji. Do tego dostępne będą: liga rankingowa, zmagania z innymi drużynami i system kariery gracza.

Czy wiesz, że...

Przed założeniem Sloclap część zespołu pracowała nad fizyką walki wręcz w Watch Dogs i Assassin’s Creed Unity. Jego doświadczenie w systemach kolizji i animacji postaci znalazło później zastosowanie w Absolverze, a teraz - w zupełnie nowym kontekście - wraca w REMATCH, w którym kluczowe będą kontakt, reakcja i ciało w ruchu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: EA SPORTS FC
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na