Painkiller: Nowa gra, nowe emocje, nowe-stare bronie
3D Realms jako wydawca i Anshar Studios jako twórca nowego Painkillera zaprezentowali nowy zwiastun gry - odświeżenia kultowej, polskiej strzelanki sprzed ponad 20 lat. W filmie pokazano m.in. arsenał broni dostępnych w grze.
W Painkillerze zmierzymy się z demonami, korzystając z siedmiu potężnych rodzajów broni. Każda z nich oferuje główny i alternatywny tryb ognia oraz efekty żywiołów, takie jak ogień, lód, elektryczność czy siła kinetyczna. Broń można modyfikować i rozwijać, wzmacniając ich unikalne zdolności.
Do dyspozycji gracza oddane zostaną:
- Electrodriver - wystrzeliwuje shurikeny, które odbijają się od twardych powierzchni.
- Stakegun - kultowa kołkownica, zadająca poważne obrażenia nawet na dużą odległość.
- SMG - pistolet maszynowy, strzelający krótkimi seriami.
- Handcannon - potężny rewolwer, precyzyjnie eliminujący przeciwników na długich dystansach.
- Shotgun - strzela pociskami w pakietach na bliskie odległości, ogłuszając i raniąc wielu przeciwników jednocześnie.
- Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet, zadająca obrażenia obszarowe i skuteczna przeciwko większym przeciwnikom.
Nie zabraknie również tytułowego Painkillera - wszechstronnej broni, która brutalnie atakuje przeciwników, rozrywając ich na strzępy i jednocześnie uzupełniając poziom amunicji. Celem gracza będzie wyrwanie się z czyśćca, do którego trafił po śmierci. W trakcie szybkiej, brutalnej walki z hordami demonów, wykorzystamy opisany arsenał, by powstrzymać upadłego anioła Azazela, planującego inwazję na Ziemię.
Gra zaoferuje tryb kooperacji i będzie dostępna na PC, PS5 oraz Xbox Series X/S. Data premiery nie została jeszcze ujawniona, ale mówi się o jesieni tego roku.