Nie tylko Drwal! Nowa oferta sieci McDonald's podbiła serca fanów

McDonald’s od lat przyciąga uwagę konsumentów nie tylko jedzeniem, ale także wyjątkowymi gadżetami dodawanymi do zestawów Happy Meal. Ostatnio popularna sieć restauracji postanowiła znów zaskoczyć fanów gier, wprowadzając kolekcję figurek inspirowanych kultową grą Mario Kart 8 Deluxe. Co prawda nowa seria pojawiła się na rynku w Halloween, czyli 31 października, ale do teraz wywołuje poruszenie wśród fanów na całym świecie.

Mario Kart w Happy Meal - co znajdziemy w zestawie?

McDonald's zaprezentował aż 10 różnych figurek przedstawiających najbardziej rozpoznawalne postaci z gry Mario Kart 8 Deluxe. Kolekcja obejmuje takich bohaterów, jak Mario, Luigiego, Princess Peach, Toada, Bowsera, Yoshiego czy Donkey Konga. Jednak to nie wszystko! Po raz pierwszy w historii wprowadzono dwie limitowane edycje figurek - złotego Mario i różową Peach.

Jak dodał Guillaume Huin, ekskluzywne warianty złotego Mario i różowej Peach to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów, którzy z pewnością będą na nie polować.

Nie tylko dla dzieci - fala entuzjazmu w sieci

Na reakcje w sieci nie trzeba było długo czekać - wpisy pojawiły się niemal natychmiast po ujawnieniu kolekcji przez McDonald's. W mediach społecznościowych fani dzielili się swoimi zachwytami i planami na zdobycie figurek. Komentarze w stylu "Muszę zdobyć to dla mojego 'dziecka'" czy "Jestem niepokonany jako Peach w Mario Kart. Lecimy po to!", tylko udowadniały, że najnowsza oferta była strzałem w dziesiątkę, trafiając nie tylko do najmłodszych, ale także do dorosłych miłośników gier wideo.

Reklama

Chociaż Halloween kojarzy się raczej z duchami i innymi straszydłami, fani Mario Kart byli zgodni - nawet w takim okresie figurki z ich ulubionej gry Nintendo były nadal świetnym pomysłem na prezent.

Z kartonowego pudełka czy z plastikowej torby?

Jednym z ciekawszych elementów nowych zestawów Happy Meal okazał się sposób ich pakowania. W Stanach Zjednoczonych figurki Mario Kart są oferowane w dedykowanych pudełkach, co stanowi odejście od standardowych, transparentnych torebek z tworzywa sztucznego, które w przeszłości spotkały się ze sporą krytyką ze strony klientów sieci. Podobne rozwiązanie zastosowano wcześniej w Belgii, przy okazji współpracy McDonald's z markami Hello Kitty i Yu-Gi-Oh.

To drobna, ale znacząca zmiana, która może wpłynąć na odbiór kolekcji wśród bardziej wymagających konsumentów. Warto wspomnieć, że decyzja o wprowadzeniu figurek Mario Kart nastąpiła w miejsce tegorocznych koszyków Halloweenowych "Boo Baskets", których nowy design nie przypadł do gustu fanom.

Przepis na sukces

Popularna seria Nintendo, która od dziesięcioleci stanowi symbol branży elektronicznej rozrywki perfekcyjnie wpisała się w strategię sieci McDonald's. Wprowadzenie figurek Mario Kart do zestawów Happy Meal okazało się doskonałym przykładem na to, jak połączenie popularnych marek może pozytywnie oddziaływać na klientów niezależnie od grup wiekowych.

O tym, że nowa kolekcja przyciągnęła tłumy do restauracji McDonald's najlepiej świadczy potężny wysyp aukcji w popularnym serwisie eBay. Czy złoty Mario stanie się obiektem pożądania wśród kolekcjonerów? Czas pokaże, na ten moment ceny oscylują wokół bezpiecznych 10 dolarów za figurkę.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: McDonald's | Mario Kart 8
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy