I, the Inquisitor: Twórcy zdradzają nowe informacje na temat gry

Po roku milczenia od wrześniowej konferencji, wrocławskie studio, zdradziło kolejne szczegóły dotyczące flagowego tytułu "I, the Inquisitor". Wśród nich znalazły się między innymi informacje na temat głównego bohatera gry.

"I, the Inquisitor" to tytuł, o którym mówi się w branży od ponad dwóch lat, kiedy to studio The Dust kupiło prawa do serii książek "Ja, inkwizytor", autorstwa znanego, polskiego pisarza fantasy Jacka Piekary. Do dzisiejszego dnia niewiele wiedzieliśmy poza informacjami z przedstawionymi na konferencji. Przypomnijmy, że studio zapowiedziało wówczas grę z gatunku story-driven z naciskiem na wyróżniający się system dialogowy oparty na emocjach. Kolejnym istotnym aspektem produkcji będzie dopracowany świat w zamkniętej formie. Do tej pory studio znaczną większość informacji trzymało w tajemnicy, czego powodem według wyjaśnień, jest wczesny stan produkcji oraz długofalowy plan kampanii  marketingowej.  Informacje na temat głównego bohatera, miasta i postaci drugoplanowe były objęte tajemnicą.

Reklama

Studio potwierdziło również że pracuje nadal nad wsparciem systemu dialogowego przez autorski systemem emocji. The Dust w dalszym ciągu nie opublikowało szczegółowych informacji na temat samej fabuły,  informując jedynie że główny szkielet fabularny został ukończony kilka miesięcy temu. Na tym etapie story design pracuje głównie nad opracowaniem linii dialogowych.

Producenci opublikowali również pierwsze screenshoty z aktualnego builda gry. Na 4 grafikach wrocławianie pokazali różnorodność świata gry, który aktualnie tworzą. Jest mrocznie, czasami swojsko, w przesłanych materiałach możemy zauważyć  detale oraz grę światłem. The Dust zaznacza że prezentowany materiał graficzny nie jest ukończony i będzie nadal nad nim pracował.

Prace nad grą koordynuje producent Jakub Karólewski, wcześniej związany z wrocławskim Techlandem. W ostatnim czasie w studiu zaszły również kluczowe zmiany kadrowe na dwóch stanowiskach, funkcję Art Directora objął Kacper Szwajka, a Lead Game Designerem został Damian Pawlak który wcześniej  pracował  w CD Projekt RED przy produkcji Cyberpunk 2077 oraz wrocławskim Techlandzie.

Studio nie podało informacji kiedy chce rozpocząć szerszą komunikację z graczami, jak wygląda współpraca z Juice nad trailerem, kiedy zobaczymy Mordimera i w końcu kiedy pokażą nam Gameplay.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy