Gears of War 6 dopiero za trzy lub cztery lata?

​Czekacie na Gears of War 6? No to prawdopodobnie jeszcze "trochę" poczekacie...

Microsoft uformował studio The Coalition głównie po to, by rozwijało serię Gears of War. Jednak wbrew pozorom nie jest to jedyne zajęcie tego zespołu. W ostatnim czasie deweloper opracował m.in. niesamowity pokaz silnika Unreal Engine 5 pod postacią darmowego demo The Matrix Awakens na PlayStation 5 i Xbox Series X. Ale to dalej nie oznacza, że The Coalition skupi się w najbliższej przyszłości na tworzeniu szóstej odsłony Gearsów. Przeciwnie, po branży krąży plotka, że kolejnym projektem studia będzie zupełnie nowa marka.

Autorem tych doniesień jest niejaki Rand al Thor, sprawdzony branżowy insider. Do niego z kolei wieść miała dotrzeć od Jeza Cordena z serwisu Windows Central, który w przeszłości dostarczał wielu wiarygodnych informacji nie tylko o najpopularniejszym systemie operacyjnym na świecie, ale także o Xboksie i przeznaczonych na niego grach. W oparciu o jego stan wiedzy można zbudować teorię, że premiera Gears of War 6 odbędzie się najwcześniej w 2024, a nawet w 2025 roku. Cztery lata oczekiwania na nowe Gearsy? To brzmi jak cios pod żebro wymierzony w fanów serii.

Reklama

Co, jeśli nie Gears of War 6?

Nie wiadomo, nad czym obecnie pracuje The Coalition, ale jeśli jest to wspomniana nowa marka, nie jest to pierwszy raz, kiedy studio buduje coś zupełnie od podstaw. W przeszłości, gdy nazywało się jeszcze Black Tusk, tworzyło strzelankę pod nową egidą. Jednak projekt porzucono w momencie, w którym Microsoft zdecydował, że The Coalition skupi się na rozwoju Gears of War. A następnie, w 2018 roku, wyszło na jaw, że deweloper wcale nie koncentruje się na Gearsach, tylko tworzy coś nowego.

Jednak z tej dość zawiłej historii studia The Coalition może zrodzić się coś interesującego. W końcu gracze od lat narzekają, że producenci tworzą głównie kontynuacje znanych serii albo remastery starszych tytułów. Nie powinniśmy mieć za złe Microsoftowi, że chce spróbować czegoś nowego.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama