Fanowskie GTA 6 powstało w... 190 dni. Oto rozległy projekt pewnego twórcy
YouTuber działający w sieci jako "12th Hour" dopiął swego i stworzył autorską wizję gry Grand Theft Auto 6. Nad projektem wraz ze swoim zespołem czuwał przez równe 190 dni. Jesteście ciekawi jak wyszły owoce tej pracy?
GTA 6 to najbardziej wyczekiwana na rynku gra i nie ma w tym stwierdzeniu nawet krzty hiperboli. Co rusz słyszymy kolejne doniesienia i przecieki, które rzekomo mają opisywać: grywalnych bohaterów, mechaniki rozgrywki, jak i lokacje na mapie z nadchodzącej gry. Niestety Rockstar Games jest dosyć bierne jeśli chodzi o informowanie o postępach prac przy tym dziele.
Pewien YouTuber znany jako "12th Hour" wziął sprawy w swoje ręce i zabrał się za tworzenie własnej, fanowskiej wersji Grand Theft Auto 6. Już na wstępie warto jednak zaznaczyć, że jego prace nie mają jakiegokolwiek związku z wydawcami tej prawdziwej serii.
O tym projekcie informowaliśmy już jakiś czas temu. YouTuber sukcesywnie w kolejnych filmach umieszczanych na swoim kanale informował o postępach swoich prac. Do stworzenia autorskiego GTA 6 wykorzystał silnik Unreal Engine 5 oraz oprogramowanie Blender. Twórca zadbał o realistyczne sylwetki i modele postaci. Zaprojektował także modele motocykli i samochodów, a nawet pokusił się o wykorzystanie gotowej paczki z modelami mapy Miami, by zrekonstruować pewne lokacje w swoim dziele.
Ponadto warto także podkreślić, że w jego produkcji znajdziemy: realistyczne apartamenty, pościgi policyjne, autorski system rabunków i napadów, system parkour w pokonywaniu elementów na swojej drodze, a nawet latanie odrzutowcami.
Z najnowszego filmu dowiedzieliśmy się również o tym, że YouTuber zatrudnił specjalnych aktorów głosowych do pewnych sekwencji i dialogów. Oficjalny trailer tej produkcji ma być zwieńczeniem prac. Zwiastun pojawi się według zapowiedzi w ciągu kilku najbliższych dni.