F1 25 zmienia sposób zarządzania zespołem z nowym trybem Mój Zespół 2.0

Po oficjalnej zapowiedzi F1 25 przyszedł czas na pierwszy odcinek z serii Deep Dive, prezentujący zmiany w trybie Mój Zespół 2.0. Jest to największa zmiana w tym trybie od momentu jego debiutu w 2020 roku. Gracze przejmą rolę właściciela zespołu i skupią się na całościowym zarządzaniu oraz podejmowaniu strategicznych decyzji - w tym dotyczących dwóch kierowców. Dopiero po tym, wybiorą jednego z nich, którym będą chcieli przejechać wyścig.

Nowa definicja roli właściciela zespołu

W odróżnieniu od wcześniejszych wersji, gdzie gracze łączyli role kierowcy i właściciela, Mój Zespól 2.0 pozwala graczom przyjąć bardziej autentyczną, skoncentrowaną na zarządzaniu rolę. Oprócz codziennego zarządzania kluczowymi zadaniami i placówkami, które napędzają zespół Formuły 1, właściciele zespołu będą odpowiedzialni za rekrutację i zarządzanie parą kierowców reprezentujących ich zespół. W trakcie weekendów wyścigowych będą mogli zdecydować, którym kierowcą chcą się ścigać.

Zarządzanie placówkami

W nowym trybie będą wprowadzone trzy placówki, które będą odpowiadały za rozwój zespołu:

Reklama
  • Inżynieria: badania i rozwój będą teraz rozdzielone, dając większą elastyczność w produkcji nowych części i wyborze sposobu ich zastosowania. Gracze będą musieli zarządzać kosztami, terminami rozwoju i czasem decydować, który z kierowców jako pierwszy otrzyma ulepszoną część, co może wpłynąć na jego postrzeganie zespołu w przyszłości i na negocjacje kontraktu.
  • Personel: F1 25 wprowadza dynamiczny system kontraktów kierowców. Właściciele zespołu będą mogli spotykać się z wieloma kierowcami, aby wybrać odpowiedniego i omówić warunku kontraktu - trzeba jednak pamiętać, że każdy wyciek takiej rozmowy może zaprzepaścić przyszłe negocjacje. Poza kierowcami, właściciele muszą odpowiednio zarządzać wszystkimi zasobami ludzkimi w zespole. Liczba pracowników wpływa na koszty i efektywność - więcej pracowników przyspiesza rozwój bolidu i modernizacje obiektów, ale nadmierna rozbudowa naraża zespół na przekroczenie limitu kosztów. 
  • Korporacja: obiekt korporacyjny ma za zadanie dbać o strategię finansową zespołu, wymagając od graczy zarządzania wydatkami sezonowymi, aby uniknąć deficytów. Nowy system umożliwia większe możliwości personalizacji wyglądu bolidu, w tym jego wizualnej tożsamości (więcej na ten temat będzie w drugim odcinku Deep Dive). Zaktualizowany system pomoże graczom budować relacje z głównymi sponsorami w miarę upływu czasu.

Ulepszone środowisko siedziby zespołu

Razem z trybem Mój Zespół 2.0, całkowicie zmieni się główna siedziba zespołu. Będzie ona ewoluowała wraz z rozwojem zespołu i reputacji - zmieni się jej skala, liczba pracowników i ich aktywność. Gracze będą musieli podejmować strategiczne decyzje w trakcie rozbudowy obiektów i rozwijać zespół przez modernizacje i szkolenia, które pozwolą skupiać się na danych umiejętnościach.

Nowy system rozwoju

Wyróżnienia, które zadebiutowały w Karierze w poprzedniej edycji, będą dostępne teraz w trybie Mój Zespół. Zdobywanie ich i pokonywanie innych zespołów zwiększa ocenę u kibiców zespołu, co odblokowuje nowe możliwości sponsorskie i zwiększa szanse na podpisanie kontraktów z lepszymi kierowcami. 

Nowe możliwości w trybie Kariery i Mój Zespół

F1 25 wprowadza również wiele zmian w systemie Ikon kierowców, pozwalając też innym zespołom na podpisywanie z nimi kontraktów - zarówno w trybie Mój Zespół, jak i w karierze kierowcy. Dodatkowo gracze po raz pierwszy będą mogli podpisać kontrakt z zawodnikami Konnersport z nowego Braking Point oraz kierowcami APXGP z filmu F1 (dla graczy, którzy kupią Edycję Ikoniczną przed 11 lipca).

Tryb Mój Zespół 2.0 pozwoli graczom podejmować decyzje w środowisku, gdzie każda decyzja może wpłynąć na ich przyszłość i dziedzictwo w sporcie.

INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na