Dark Souls II: Umiesz dobrze grać? Pokonasz bossów wcześniej

Takeshi Miyazoe, jeden z twórców Dark Souls II, uspokoił fanów serii.

W związku ze znaną weteranom nieliniowością i akcentowaniu roli umiejętności gracza w rozgrywce, podczas przemierzania otwartych obszarów wytrawni gracze będą mogli dość wcześnie pokonać bossów, zanim wybiją wszystkich wrogów w danej lokacji. Miyazoe w rozmowie z redakcją serwisu VG247 skierował do graczy zachęcające obietnice.

"Patrząc na pracę zespołu nad balansowaniem gry myślę, że będą w grze kluczowe momenty - nie tylko wyzwania ze strony fabularnej czy poziomu trudności - ale kluczowi przeciwnicy i bossowie, którzy będą odpowiednim wyzwaniem dla graczy" - powiedział Takeshi Miyazoe.

"Pojawią się obszary w których będziesz mógł stanąć naprzeciw bossa pośrodku drogi do końca. Nie będziesz musiał zaczynać od jednego etapu, iść do końca, pokonywać bossa i wtedy przechodzić dalej" - kontynuował Miyazoe.

"Będą miejsca, gdzie bossa spotkasz w połowie drogi.  Jeśli jesteś dobry lub odpowiednio uważny, poradzisz sobie z nim wcześniej. Wyłamujemy się ze schematu start-boss-kolejny start" - dodał twórca gry.

Jak myślicie - dacie radę w Dark Souls II?

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Dark Souls II | Namco Bandai | RPG
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy