Dark Souls II: Umiesz dobrze grać? Pokonasz bossów wcześniej
Takeshi Miyazoe, jeden z twórców Dark Souls II, uspokoił fanów serii.
W związku ze znaną weteranom nieliniowością i akcentowaniu roli umiejętności gracza w rozgrywce, podczas przemierzania otwartych obszarów wytrawni gracze będą mogli dość wcześnie pokonać bossów, zanim wybiją wszystkich wrogów w danej lokacji. Miyazoe w rozmowie z redakcją serwisu VG247 skierował do graczy zachęcające obietnice.
"Patrząc na pracę zespołu nad balansowaniem gry myślę, że będą w grze kluczowe momenty - nie tylko wyzwania ze strony fabularnej czy poziomu trudności - ale kluczowi przeciwnicy i bossowie, którzy będą odpowiednim wyzwaniem dla graczy" - powiedział Takeshi Miyazoe.
"Pojawią się obszary w których będziesz mógł stanąć naprzeciw bossa pośrodku drogi do końca. Nie będziesz musiał zaczynać od jednego etapu, iść do końca, pokonywać bossa i wtedy przechodzić dalej" - kontynuował Miyazoe.
"Będą miejsca, gdzie bossa spotkasz w połowie drogi. Jeśli jesteś dobry lub odpowiednio uważny, poradzisz sobie z nim wcześniej. Wyłamujemy się ze schematu start-boss-kolejny start" - dodał twórca gry.
Jak myślicie - dacie radę w Dark Souls II?