Diablo. Księga Lorata. To księga, która nie powinna istnieć. A jednak istnieć musi

Świat ludzi to zaledwie scena, na której rozgrywa się Wieczny Konflikt. Wysokie Niebiosa i Płonące Piekła nie szczędzą starań, by przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Kolejne rejony znanego nam świata obracają się w pył, a przyszłość legendarnego Zakonu Horadrimów stoi pod znakiem zapytania.

Lorat Nahr, Horadrim rozgoryczony swym Zakonem, u kresu dni podejmuje niebezpieczną podróż, by ocalić od zapomnienia wiedzę, która jest zbyt groźna, aby trafić w niepowołane ręce. Odwieczna wojna i zdrada osłabiają Zakon, a Katedra Światła zagraża zgromadzonym w Krypcie zbiorom. Lorat wie, że gdy zło ustanowi swój przyczółek w naszym świecie, jednym z niewielu oręży do podjęcia walki będzie spisana na kartach jego księgi wiedza... Ryzyko jest ogromne, Lorat jednak musi je podjąć, by spoglądać w przyszłość ze słabą, ale wciąż tlącą się nadzieją.

Reklama

"Księga Lorata" stanowi imponujący zbiór artefaktów i relikwii rozsianych po całym Sanktuarium - uniwersum wykreowanym na potrzeby bestsellerowej serii gier komputerowych "Diablo". Na kartach tej pięknie ilustrowanej książki spisanej ręką jednego z ostatnich Horadrimów fani odnajdą ociekające klimatem opisy dziesiątek przedmiotów ze świata gry, ale także historie ludzi, którzy byli z nimi związani. Niektóre z przedstawionych tu artefaktów aż pulsują nagromadzoną w nich ponurą mocą, inne zaś sprawiają wrażenie niepozornych. Nie dajcie się jednak zwieść, gdyż w każdym skatalogowanym przez Lorata eksponacie drzemie coś, czego należy się obawiać... lub co powinno zostać ujarzmione.

Lorat spisywał swą księgę, ufając, że zawarta w niej wiedza zaważy nad dziejami Sanktuarium i wpłynie na losy ludzi. Czy jesteście gotowi, by poznać najmroczniejsze sekrety znanego nam świata? Tylko uzbrojeni w "Księgę Lorata" macie bowiem szansę w starciu z Najwyższym Złem, które coraz śmielej panoszy się po Sanktuarium. Każdy z zebranych tu przedmiotów, czy to broń, czy symbol pokoju, czy prozaiczny drobiazg, ma siłę kształtowania majaczącej w oddali niepewnej przyszłości.

Czytelnicy mają szansę wejść do pełnego tajemnic świata Sanktuarium znanego z serii gier komputerowych "Diablo" oraz poznania dziejów mrocznej podróży Lorata, jednego z ostatnich członków Zakonu Horadrimów. Owoce podjętej przez niego wyprawy zostały zebrane i uporządkowane na kartach "Księgi Lorata".

INTERIA/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Diablo 4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy