Call of Duty: Modern Warfare na PC będzie obsługiwać technikę DirectX Raytracing

​Firmy NVIDIA oraz Activision ogłosiły, że NVIDIA jest oficjalnym partnerem wersji PC gry Call of Duty: Modern Warfare - najnowszej odsłony znanego cyklu, której premiera zaplanowana jest na 25 października tego roku.

NVIDIA współpracuje z Infinity Ward nad wprowadzeniem do nowego Modern Warfare w wersji na PC technik DirectX Raytracing (DXR) oraz NVIDIA Adaptive Shading.

Najsłynniejsza część serii Call of Duty jest zaprojektowana zupełnie od nowa i powraca w nowej jakości. Wydana przez Activision i opracowana przez studio Infinity Ward, komputerowa wersja Call of Duty: Modern Warfare ukaże się na platformie Blizzard Battle.net. Modern Warfare to spójna narracja i ujednolicona progresja w ramach wszystkich trybów: epickiej kampanii dla pojedynczego gracza, pełnym akcji trybie dla wielu graczy oraz nowej zabawie w kooperacji.

Reklama

DXR zapewnia twórcom treści i producentom gier możliwość implementacji renderingu w czasie rzeczywistym w kinowej jakości. DXR to wysoce skalowalna technika śledzenia promieni i działa na kartach graficznych NVIDIA Turing, NVIDIA Volta i NVIDIA Pascal.

NVIDIA Adaptive Shading to nowa, zaawansowana technika cieniowania, która umożliwia programistom zwiększenie wydajności i osiągnięcie wierności wizualnej w czasie rzeczywistym. Dostosowując szybkość cieniowania w poszczególnych częściach ekranu, technika ta redukuje działania które musi wykonać procesor graficzny, co zwiększa wydajność bez pogorszenia jakości obrazu.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na