Poznaliśmy logo Xbox Series X, ale Microsoft pewnie nie będzie z tego zadowolony

Internauci mozolnie przeszukujący zasoby internetu co chwilę trafiają na ciekawe informacje i nie inaczej było tym razem.

Pandemia koronawirusa mocno pokrzyżowała plany producentów sprzętu, choćby przez odwołanie największych branżowych imprez, na których poznać mieliśmy m.in. nowe konsole od Sony i Microsoftu. Giganci nie mieli więc innego wyjścia, jak tylko przenieść swoje eventy do sieci i dzielić się z nami informacjami na ich temat w kolejnych wpisach. W ten sposób dowiedzieliśmy się już wiele na temat PlayStation 5 i Xboxa Series X, ale ich producenci wciąż trzymają część danych w tajemnicy.

Ba, w przypadku PS5 nie wiemy nawet, jak wyglądać będzie konsola, bo Sony zdradziło jedynie wygląd kontrolera, ale ostatnie doniesienia sugerują, że nie będziemy już długo czekać na pełną prezentacją next-genów, bo eventy zapowiadające oba sprzęty odbyć mają się już w przyszłym miesiącu. Części internautów nie chce się jednak czekać nawet tyle, więc przeglądają zasoby internetu w poszukiwaniu ciekawostek będących niedopatrzeniem producentów.

Reklama

Za sprawą takich praktyk udało się właśnie odkryć logo Xbox Series X, bo pojawiło się ono we wniosku patentowym dotyczącym nowej konsoli. Microsoft nie mógł oczywiście "wysilić" się tak bardzo jak Sony, czyli ograniczyć do zmiany cyferki przy skrócie nazwy, bo zdecydował się na zmianę nazewnictwa, więc należało się tu spodziewać czegoś zupełnie nowego. Dokumenty złożone 16 kwietnia w United States Patent & Trademark Office informują, że chodzi o "słowo SERIES umieszczone pionowo z lewej strony i stylizowaną literę X po prawej", więc jak łatwo zauważyć zupełnie pominięto tu nazwę Xbox.

Co równie ciekawe, Microsoft planuje umieszczać to logo na szerokim zakresie sprzętów, bo we wniosku pojawiają się nie tylko konsole, ale i torby, plakaty, biżuteria, karty kolekcjonerskie, szlafroki, piłeczki antystresowe, a nawet... gaśnice! Należy jednak zaznaczyć, że to dość standardowa praktyka, jeśli planuje się choćby sponsorowanie drużyn e-sportowych czy szeroko zakrojone akcje reklamowe. Tak czy inaczej, najważniejszy wydaje się sam fakt złożenia wniosku patentowego, który oznacza najczęściej, że zbliżamy się do premiery, a tu mieliśmy poważne obawy związane z pandemią koronawirusa.

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Xbox Series X
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy