iiyama oficjalnym partnerem gry Sniper: Ghost Warrior 2

iiyama oraz City Interactive Games, twórca gry Sniper: Ghost Warrior 2, podpisały umowę o partnerstwie.

Współpraca między iiyama i City Interactive jest efektem porozumienia stron w Polsce, które zostało sfinalizowane na początku tego roku i obejmie swoim zasięgiem całą Europę. W ramach wspólnych działań iiyama wraz CI Games przeprowadzi szereg akcji oraz promocji m.in. konkurs "Snipe your monitor" z atrakcyjnymi nagrodami, tj. monitorami LCD marki iiyama, komputerami dla graczy, kartami graficznymi, grami Sniper: Ghost Warrior Deluxe Edition, T-shirtami i innymi gadżetami ufundowanymi przez obie firmy. Więcej szczegółów na temat wszystkich akcji pojawi się na dedykowanej stronie www.iiyamaplay.com w marcu, tuż przed premierą Snipera 2.

Reklama

"Wierzymy, że Sniper: Ghost Warrior 2 będzie najważniejszą polską produkcją w tym roku. Partnerstwo z iiyama to dla nas nowe możliwości technologiczne i marketingowe. Nasza współpraca jest ważnym elementem kampanii wizerunkowej gry" - powiedział Marcin Kwaśnica, International Sales Director w CI Games.

Sniper: Ghost Warrior 2 bierze od swojego poprzednika to, co najlepsze i wznosi grafikę na wyższy poziom dzięki nowemu silnikowi CryEngine. Dzięki ponad 3 milionom sprzedanych egzemplarzy pierwszej części, dialogowi z fanami, partnerami oraz doświadczeniu zespołu - Sniper: Ghost Warrior 2 chce się stać nowym rynkowym standardem, jeśli chodzi o snajperskie gry akcji.

"Z dużą uwagą śledzimy rozwój polskich developerów i całej branży gier. Widzieliśmy Snipera 2 na żywo, dlatego jesteśmy przekonani, iż nie tylko powtórzy ona, ale wręcz pobije sukces pierwszej części. Cieszymy się, że poprzez partnerstwo z CI Games, będziemy mogli mieć swój udział w promocji tytułu stworzonego przez Polaków dla graczy z całego świata. By w pełni docenić walory gry Sniper 2, potrzeba dobrego sprzętu, a monitory iiyama to naszym zdaniem najlepszy wybór dla graczy"- powiedział Mariusz Kuczyński, Dyrektor Generalny iiyama International w Polsce.

Jest to kolejna akcja iiyama w ramach projektu "Monitory dla Graczy", który powstał w celu popularyzacji marki iiyama w środowisku graczy.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: City Interactive SA | Sniper: Ghost Warrior 2 | iiyama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama