Gamingowa marka White Shark debiutuje na polskim rynku

​Pochodząca z Hong Kongu gamingowa marka White Shark wchodzi na polski rynek. Oficjalnym dystrybutorem produktów na terenie Polski została warszawska Digital Vitra.

Firmy White Shark i Digital Vitra podpisały umowę dystrybucyjną, za sprawą której szerokie portfolio produktów White Shark, wraz z zapleczem serwisowym, jest oficjalnie dostępne na terenie Polski.

Już na start w polskiej ofercie producenta znajdują się produkty z wielu gamingowych kategorii. Na polskojęzycznej stronie producenta znajdziemy kilkanaście modeli myszy o różnych wariantach chwytu i konfigurowalnych poprzez aplikację przyciskach, iluminowane klawiatury z pełnym anti-ghostingiem i przyciskami funkcyjnymi ułatwiającymi granie czy designerskie zestawy słuchawek wyposażonych w zintegrowane mikrofony. Na liście produktów nie zabrakło podkładek pod mysz, padów do gier, podkładek chłodzących, głośników czy nawet plecaka przeznaczonego do transportu akcesoriów komputerowych.

Reklama

Wisienką na torcie jest Kings Throne, fotel dla graczy o wygodnej, banalnie prostej w obsłudze, regulacji wysokości i pochyłu siedziska. Jego agresywne, czarno-czerwone wykończenie wpisuje się w charakter marki White Shark, a siatka z meshu i dodatkowe wywietrzniki zapewniają komfortową grę przez długie godziny.

Wkrótce do oferty White Shark wejdą również m.in. zasilacze komputerowe czy kierownica. Wszystkie produkty marki White Shark objęte są w Polsce 24-mies. gwarancją producenta.

Zdecydowana większość produktów oferty White Shark będzie dostępna na polskim rynku w sprzedaży bezpośredniej i internetowej już od III kwartału tego roku.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy