Premiera Japanese Drift Master skusiła tysiące graczy
Od premiery, która odbyła się w maju tego roku do listopada wersja PC polskiej produkcji studia Gaming Factory sprzedała się w liczbie ponad 170 tys. egzemplarzy. Tytuł początkowo zmagał się z pewnymi problemami technicznymi, które jednak szybko były rozwiązywanie poprzez wypuszczanie regularnych aktualizacji, które naprawiały pewne techniczne niedopatrzenia czy błędy związane z kampanią fabularną. W połowie listopada twórcy z warszawskiego studia poczynili kolejny krok do popularyzacji swojego tytułu.
Wtedy zadebiutował port na Xbox Series X|S i cieszył się on sporym zainteresowaniem. Już w pierwszych dniach od debiutu osiągnięto sprzedaż przekraczającą 4 tys. kopii. Według zapewnień polskich deweloperów, w przyszłym roku ekosystem gry zostanie dodatkowo rozbudowany o tryb multiplayer, który znacząco zwiększy zaangażowanie społeczności i otworzy nowe możliwości rozwoju oraz skalowania przychodów z tytułu. To jednak nie koniec. Rok 2026 będzie obfitował w wiele nowości w Japanese Drift Master.
Nowa umowa Gaming Factory i nowe porty w 2026 roku
W środowe popołudnie poinformowano o tym, że podpisano bardzo ważne porozumienie. Zgodnie z jego treścią firma Teyon Japan uzyska licencję na produkcję, publikację, dystrybucję cyfrową i fizyczną, marketing, lokalizację oraz promocję Japanese Drift Master na rynku japońskim przez okres pięciu lat. Podano również szczegóły, według których wynagrodzenie dla Gaming Factory ma objąć prowizję w wysokości 70 procent przychodu netto z dystrybucji cyfrowej oraz 50 proc. z dystrybucji fizycznej. Komentarza w tej sprawie udzielił mówi Marcin Przymus, wiceprezes zarządu Gaming Factory.
Współpraca z Teyon Japan to dla Gaming Factory bardzo ważny krok. To doświadczony wydawca, który z sukcesami wprowadzał na rynek japoński znane tytuły, dlatego wierzymy, że JDM: Japanese Drift Master otrzyma najlepsze możliwe wsparcie wydawnicze. Naszym priorytetem jest utrzymanie stałej sprzedaży i dalsza monetyzacja marki JDM: Japanese Drift Master, co już dziś zapewnia nam wersja PC i Xbox. W przyszłym roku dołączą do tego kolejne źródła przychodów z PlayStation 5 oraz Nintendo Switch 2, pod warunkiem uzyskania akceptacji Nintendo. Dzięki temu projekt będzie rozwijany w pełnym, multiplatformowym modelu
Debiut kolejnych portów jest planowany w ciągu najbliższych miesięcy. Gaming Factory zakłada premierę na PlayStation 5 w pierwszym kwartale 2026 r. oraz na Nintendo Switch 2 w drugiej połowie 2026 r.











