Xbox Year In Review. Phil Spencer chwali się swoim podsumowaniem roku

Koniec roku oznacza czas podsumowań i refleksji na temat ogranych gier. Ręce pełne roboty ma szef Xboxa, który przed konsolą spędził w tym roku blisko 1 000 godzin.

The Game Awards 2023 otworzyło sezon na podsumowania. Grudzień pod kątem premier nie będzie najbardziej ekscytującym miesiącem. Dla wielu osób przyszedł więc czas na planowanie świątecznych prezentów, nadrabianie zaległych produkcji oraz wspominanie najlepszych produkcji, które mieli okazję ograć przez ostatnie 12 miesięcy.

Doskonałym do tego narzędziem są podsumowania, które pozwalają użytkownikom konsol generować PlayStation oraz Xbox. Użytkownicy obu platform mogą zobaczyć, w co dokładnie grali w tym roku, ile czasu spędzili w poszczególnych produkcjach i które z nich zrobiły na nich największe wrażenie.

Reklama

Niedługo po tym, jak Xbox udostępnił swoje Year In Review, własnym podsumowaniem pochwalił się Phil Spencer. Podobnie jak w kilku poprzednich latach, szef Xboxa nie ukrywa faktu, że spędza przed konsolą bardzo dużo czasu. W tym roku zdobył 6856 punktów Gamerscore i łącznie ogrywał różne tytuły przez 917 godzin.

Na szczycie najchętniej ogrywanych produkcji Phila Spencera znajduje się Starfield, w którym spędził aż 148 godzin. W trakcie swoich przygód zdobył co prawda zaledwie 13 z 50 osiągnięć, ale element eksploracji nowej produkcji Bethesdy przypadł mu najwyraźniej do gustu. Zaraz za Starfieldem w rankingu Spencera uplasowały się Diablo 4 (143 godziny) i Pillars of Eternity: Hero Edition (124 godziny).

Dla fanów Xboxa tego typu podsumowania to doskonałe świadectwo tego, że Phil Spencer ma duże doświadczenie z grami i spędza w nich więcej czasu niż przeciętny użytkownik konsol. Year In Review informuje, że Spencer jest w 5% najbardziej aktywnych graczy na całej platformie. Planując więc atrakcje dla fanów Xboxa, patrzy on nie tylko z perspektywy szefa marki, ale również gracza.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | The Game Awards
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama