World of Tanks Blitz przechodzi na Unreal Engine 5 w akutalizacji Reforged

Oprac.: Łukasz Lasak

World of Tanks Blitz
World of Tanks Blitzmateriały prasowe
To ważny kamień milowy dla społeczności World of Tanks Blitz. Przez ostatnie dwa lata, cały zespół MS-1 ciężko pracował nad aktualizacjami, które mają odmienić oblicze gry, otwierając ją na nowe możliwości i innowacje, które zapewniają nowoczesne, graficznie widowiskowe doświadczenie, które u swoich podstaw pozostaje tym, co gracze kochają najbardziej. Nie możemy doczekać się, aby wszyscy zainteresowani wyruszyli z nami na ten nowy etap wspólnej podróży!
mówi Thaine Lyman, General Manager w MS-1 Studio, Wargaming
  • Przeniesienie na Unreal Engine 5: Narzędzia dostępne w nowym silniku graficznym pozwolą na przyśpieszenie rozwoju gry, poprawę wrażeń z rozgrywki oraz umożliwią stworzenie wizualnej mieszanki realizmu i fantasy;
  • Przebudowaną fizykę i zmiany graficzne: nowy wygląd gry oferuje szczegółowe i wyraziste czołgi, dynamiczne oświetlenie, imponujące efekty i znacznie bardziej realistyczne zachowanie pojazdów;
  • Nowych Dowódców: przebudowany system wprowadza do gry całkowicie nowych dowódców oddziałów z własnymi historiami i umiejętnościami;
  • Nowy system "zestawów czołgów": uproszczony system progresji, który grupuje pojazdy w tematyczne kategorie sprawiając, że zarządzanie kolekcją jest łatwiejsze i przynosi więcej satysfakcji;
  • Odświeżone mapy: pola bitew odżyją dzięki nowym efektom graficznym, pogodzie i przebudowanej topografii, która pozwoli na jeszcze bardziej angażujące i strategiczne starcia;
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?