Reklama

Wiedźmin: W sklepach pojawią się wiedźmińskie "eliksiry" firmy OSHEE

​OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED. Dzięki współpracy na rynku pojawią się napoje funkcjonalne sygnowane marką Wiedźmin. Każdy z nich będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów, czy magii znanej z uniwersum fantasy, które zyskało sobie miliony fanów na całym świecie.

Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD PROJEKT RED.

Kierując się hasłem "Live, Fight, Win", OSHEE współpracowało z najbardziej rozpoznawalnymi i najlepszymi zawodnikami oraz klubami piłkarskimi. Marka zapracowała na pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych oraz izotonicznych, a jej produkty stały się integralną częścią treningu i rywalizacji zarówno dla amatorów, jak i zawodowców. Teraz OSHEE nawiązuje współpracę z CD PROJEKT RED, twórcami gier wideo o Geralcie z Rivii, które przyczyniły się do nadana światowego rozgłosu uniwersum Wiedźmina.

Reklama

Tak powstała limitowana, unikatowa seria napojów izotonicznych i energetycznych, ściśle związanych ze światem Geralta z Rivii. "Jaskółka", "Zamieć" i "Kot" to napoje inspirowane eliksirami, które w świecie Wiedźmina przyspieszały regenerację, poprawiały refleks i pozwalały widzieć w ciemnościach. Napój witaminowy o smaku bzu i agrestu to z kolei domena potężnej Yennefer. Jego twórców zainspirował zarówno fiołkowy kolor oczu czarodziejki, jak i jej ulubione perfumy.

Na etykietach nie zabraknie też innych bohaterów z gier o Wiedźminie stworzonych przez CD PROJEKT RED. Postać Geralta z Rivii znajdziemy na eliksirze izotonicznym oraz batonie dodającym energii. Z kolei na energy water pojawią się Ciri oraz Eredin - Król Dzikiego Gonu. Wymienione produkty będą miały esencjonalne, "gęste" smaki, kojarzone z krwistym granatem oraz soczyście czerwoną pomarańczą.

Loteria z nagrodami

Od 1 września do 31 grudnia 2021 wprowadzeniu na rynek limitowanej linii produktów OSHEE będzie towarzyszyć loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych.  

Wśród nagród znajduje się 400 kodów na grę "Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku", 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł, do wydania w oficjalnym sklepie CD PROJEKT RED GEAR, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon" oraz 1000 zestawów gadżetów od OSHEE.

W październiku ruszy kampania outdoorowa i digitalowa, związana z wprowadzeniem na rynek limitowanych produktów OSHEE. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight.

Jednocześnie rozpocznie się kampania digitalowa. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.

------------------------------------------------------------------------------------

Drzewa w Ostrołęce noszą imiona postaci z Wiedźmina

Wiedźmin 3: Tylko polscy gracze mogli doświadczyć tej wzruszającej sceny

CD Projekt RED zatrudnia do prac nad nową produkcją

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje